01 april 2021

Selimo se na Mavritius

 Jap, kakor imam rada Slovenijo in se nam je bilo težko preselit že 5 km stran od doma, pa se ti včasih prikaže priložnost, ki je ne moreš izpustit... In tako se selimo. Kdaj točno, še ni 100% dorečeno zaradi trenutne situacije, ampak vsekakor pred novim šolskim letom.

Mauritius island 

Več vam še ne morem povedat, ampak to pa sem res morala delit DANES! 

PS: to je bilo napisano na 1. aprila;)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ooo, super! Potem nas morate pa nujno obiskati, tukaj živimo že 5 let in je res noro...sanjsko!
Še več Slovencev na Mavriciusu, tooo! Imamo že majhno slovensko skupnost, redno se dobivamo na bralnem - beri opravljalnem krožku. Fino bo:)

lp,
Živa

Anja pravi ...

:) Kar dollgo sem rabila da sem ugotovila zakaj objava o selitvi danes :)



veri pravi ...

haha, ja, sem bila prav presenečena, da mi je letos s tem uspelo nahecat toliko ljudi:D - še temnolaskina sošolka se je že ustrašila, haha, kdo bi si mislil:). Navadno si vedno pripravim kakšno šalo, letos pa so bili mali zelo opremljeni že zjutraj in za lubija nisem imela nobene tako pametne domislice, sem mislila, da bo to že prvi "izgubljeni" prvi april, no, pa na srečo ni bil, hehe:).

PS: Sicer pa ne bi bilo slabo, a ne? Mislim, da bi se kar dala prepričat;). Zdaj ko bo lahko vedno več dela na daljavo... mogoče pa nekoč... in se vidimo tam na stara leta, hehe:).