08 april 2021

Šišenska skakalnica

Zadnjič sva šla sama (brez otrok!!!!) v gozd! In to v soboto zjutraj! Kaj takega se še ni zgodilo, hehe, je pa prav pasalo:). In sva šla mimo te stare šišenske skakalnice. Pred njo sva opazila nekaj kartonov z različnimi risbicami, kaj bi stolp lahko bil in prebrala cel protest proti rušitvi, kjer so zbirali ideje, v kaj vse bi lahko ta stolp predelali in poziv, naj jim pošljemo svoje predloge. Seveda sva takoj razglabljala, kakšne slikice jim bi poslala in iskala naslov, pa so bili vsi naslovi povsod počrnjeni in na koncu sva videla, da je vse skupaj že mimo.
Ker je bilo že napisano tako, kot da sami ne verjamejo, da bi ta protest lahko preprečil rušenje, si seveda nisva mislila, da bi lahko negodovanje s kartoni res kaj spremenilo - vendar stolp je v soboto še stal, rušenje pa bi moralo biti v ponedeljek... In moja naivna dušica je vseemo malo upala, če sem čisto iskrena...
In potem sem se spravila pisat to objavo, če ne drugače, pa v spomin padlemu stolpu... Pa grem raziskovat, kaj se v resnici dogaja (ker mi je bilo malo hudo it gor pogledat, kako je zrušen in bi mojo občutljivo dušico resničnost cinično dregnila nekam:D)... In glej ga, zlomka, dejansko so na MOL poslušali in uslišali prošnje!!! A ni to fajn? To ti res da vero v ljudi in sisteme! Da se vseeno da! Prav dan mi je naredilo!
Zdaj pa... ne vem, kam naj pošljem slikice, kaj bi lahko ta stolp bil... Sama bi ga predelala v ustvarjalnice za otroke - v vsakem nadstropju višja starost, na vrh pa mini kavarnica ali samo par ležalnikov za starše:). Tam bi z otroki delali prostovoljci recimo ob vikendih dopodlne:) Lahko bi bilo odprto samo, kadar je kdo tam, da ne bi ljudje plezali tja gor, če je to problem...
Tule gor bi bile v prvo nadstropje stopničke, v naslednje lestvica, v naslednje vrvena lestev, na koncu samo vrv z vozli... Hej, domišljija je nebo, ne? Saj tudi skakali ne bomo iz njega v močvirje;). Lubi bi naredil iz njega skladovnico panjev - tako čebele ne bi motile ljudi, saj bi letale do panjev višje gori in hkrati bi bilo vse lepo oprašeno itd... V kaj bi pa vi spremenili ta stolp?

3 komentarji:

Unknown pravi ...

nimam ideje sem pa vseeno vesela tvojih pogostih zapisov..
počasi si obvezno jutranje branje kot 24ur ob kavici:)
hvala ker pišeš..te spremljam še iz časov RR supeRR mamic:))

Anonimni pravi ...

Če ne druga, je trenutno tudi skrivališče za geocache :)

veri pravi ...

Hihi, super, da sem ob 24 ur - da se malo izenači - malo hudih novic, malo dobrih:).
Ja, tam je bil en geocache, ja, samo malo težko je bilo prit do njega;)
PS: hvala vsem, ki si oglasite - mi daje voljo za pisat naprej:).