05 november 2021

Koroničen divali

 Kako izgleda divali, ko je mami bolana in ne sme kuhat za družinico oz. sploh hodit blizu? Hehe, zelo podobno, samo malo okrnjeno. Ko je oči prišel po otroke k dediju, so ga takoj napadli, če zdaj pa ne bomo imeli divalija... In seveda je to omehčalo njegovo trdo moško srce, kot bi dal kos masla na vročo ponev;)... Kdo bi si mislil, da bo človek, ki je pred leti malo zavijal z očmi, kaj vse moramo praznovat, nekoč sam pripravljal indijsko omako za riž in umikal pohištvo, da bojo otroci imeli spet divali in kosilo na tleh... SAMOINICIATIVNO! Hehe, očitno res zgledi vlečejo :D. Sama nisem imela nič pri tem, bila sem v drugi sobi, da se kdo ne bi okužil in ko sem pokukala skozi vrata, sem zagledala tole:

Ko je zagledal moj začudeni pogled, je pojasnil: "Lej, trudim se..." Kaj vse ta oči naredi, da bi bilo otrokom malo lažje, ker se ne morejo stiskat z mami... Meni je prinesel blazinico, da sem v svoji sobi lahko jedla na tleh - skup z njimi, samo v drugi sobi, haha:D. Ja, treba se je znajt;). Vsaj slišali smo se...

 Potem sta se maladva veselo igrala s svečami in verjetno naredila celo razsulo, ki mi ga ni bilo treba pospravljat, hehe. Ta bolezen ima tudi pluse, haha:D.
 PS: je pa temnolaska, ki je bila med kosilom na treningu, takoj prišla zaskrbljeno vprašat: "Ampak saj bomo imeli enkrat tudi še tapravi divali, ne?" Ja, lubi, bomo, glede na to, da je uradno konec moje karantene in da sem že veliko boljše, obljubim, da čim se dokončno pozdravim, dobite indijskih jedi in vsega indijskega (glasba, ustvarjanje), kolikor hočete:). Na srečo je to večdnevni festival, haha:). No, letos se vsaj zredili ne bomo (lani smo se VSI zredili v tem 5 dnevnem nažiranju z indijsko hrano, hehe). Upam, da bom naslednji divali zdrava in nepoškodovana, zdaj je že kar neka tradicija, da sem nekaj boga tačas... No, drugo leto bo boljše:).

PPS: kdor ne ve, kaj je divali, ker mogoče ne spremlja že leta tega bloga ali ni indijskega rodu - to je njihov največji praznik, ki ga tudi mi že dolgo praznujemo, ker nam je pač všeč.  To je praznik luči, ko dobijo ljudje nova oblačila, celo stanovanje pospravijo in počistijo pred praznikom (ok, za njihove pojme - Indija ni ravno znana kot čista dežela:D) in potem 5 dni praznujejo - z lučkami, plesom, glasbo in seveda hrano... Znane so dije (to so taki glineni podstavki za svečke ali originalno oljenke), pa rože in mandale na tleh, imenovane rangoli (iz obarvanega peska - prave umentine delajo!), skratka, zabavno je! Če imate male otroke, ali take, ki imajo radi stvari, da jih primejo v roke, ali take, ki radi brskajo in iščejo malenkosti, je super dopolnitev indijska skrivnostna škatla, vsekakor pa lahko pojeste eno kosilo na tleh - nimate pojma, koliko to otrokom pomeni! Mene to vsako leto in vsak praznik preseneti - kako jim lahko te male reči tooooliko pomenijo!

Ni komentarjev: