19 november 2021

Pospravljanje

Letos nameravava končno dokončno uredit naše sobe in tako bova morda dobila tudi midva spalnico z vrati, hehe. Ampak za to, da se preseliva, morava najprej zrihtat prostor... Ker je mini garderoba postala prostor, kjer so živele vse igrače, sva jih morala vršt ven, če hočeva kam dat stvari, ki zdaj zasedajo najino bodočo spalnico... Torej je bilo treba pospravit... Tako fejst...
Kako se začne vsako veliko pospravljanje? Tako da daš stran stvari, ki jih ne potrebuješ - ker potem imaš manj za pospravit, seveda:D.
Tele škatle čakajo na hodniku, da jih odnesemo v dobrodelne namene... Vse notri je še uporabno, ni uničeno, vse smo ali še pred kratkim uporabljali ali pa nismo sploh nikoli uporabljali... Vseeno je bil kar izziv najt organizacije, ki bi vzele igrače in otroške in ženske obleke - nisem si mislila, da bo tako... (Pisala sem na več kot 20 naslovov!!!) Sploh ker vsi vedno jamrajo, kako je treba otroke oblečt in jim kupit igrače in vse to toliko stane... Bi človek mislil, da potem ne bo ravno težko najt ljudi, ki bi to potrebovali... 
Na koncu so bili najbolj veseli družabnih iger v šoli! Tako da smo se znebili dveh ogromnih škatel - ogromno družabnih iger smo dobili s stanovanjem, ogromno so nam jih pa dali za darila - ker imamo 3 otroke, vsi mislijo, da bojo družabne igre super ideja in tako smo jih imeli reeeees veliko! Kupila sem pa mogoče 1 ali 2 v življenju... Brez skrbi, nisva jih izropala, vse smo šli skup čez in so se mali sami odločali... In brez skrbi, še vedno jih imamo več kot dovolj;). Itak se daleč najrajši gremo tarok, ki ga lahko stlačiš v vsak žep, hehe:D.
Takole je pa izgledala dnevna soba po čistki... Sem bila tako ponosna, da sem morala sliko kar lubiju v službo poslat (je bil na terenu in se je šele pozno ponoči vrnil)...
Nikakor ne mislim težit s kakim minimalizmom, ni mi blizu ta stil in vsi smo čisto preveč radovedni, da bi bili minimalisti - ampak vseeno - a koga zanimajo ideje, kako pospravit in si uredit stanovanje? Sem se precej izobrazila v tej smeri, ko sem iskala ideje, kako to naredi s čim manj krega in čim več veselja... In gre zaenkrat presenetljivo dobro - samo počaaaasi:D...

2 komentarja:

Anja pravi ...

Čestitke za uspešno čistko. Meni to uspe uredit pred/med vsako selitvijo. Še dobro da smo se v zadnjih 8 letih 3 krat selili. ��

Kljub temu bi bila vesela ideje kako in če sploh si organizirat šivalnico/prostor za ustvarjanje. To je zame edina uganka. Čisto preveč premalih, zdelanih oblačil ki čakajo na drugo priložnost in raznovrstnih pripomočkov. In zdi se mi da prav vse rabim. �� Za piko na I je moja miza sedaj še delavni kotiček in no.. nasvet/ideja ali dve bo super!

veri pravi ...

Hvala, ampak za čestitke je še malo zgodaj - to so bile samo igrače in zimske cote, hehe :D
Ok, potem bom pa malo dokumentirala najin proces in kako sem se lotila načrtovanja (kateregakoli prostora, povsod imam približno isti način).

Ufuf, 3 selitve v 8ih letih in vsakič čistka, svaka čast! Mi smo se selili 1x (vsi skupaj mislim, jaz pred tem sem se parkrat, ampak kot otrok nisem imela prav veliko posesti, hehe;), enkrat sva se skup na svoje in je šlo itak na večje - prej sem imela eno malo sobico, potem sva pa živela v malem stanovanjcu:). Ampak ko smo se selili sem, se je tako hudičevo mudilo, da ni bilo nobene čistke, samo v škatle in sem... Ne najboljša strategija, priznam...

Itak, da vse rabiš, jaz tudi :D... Meh, bom res naredila en tečaj za porabit tele male cotkice... Ker nas je očitno več takih in idej imam precej:) Pa če se porabi, je super:)