17 november 2021

Pride tak dan...

...ko ger vse narobe... Že en čas napisano, ampak zna bit, da komu ravno zdaj pride prav;) Vedno se najde kdo, ki mu gre ravnokar gre vse narobe... Nič življenjskega, ampak vseeno sitno.
Pride dan, ko gre vse narobe! Ko sem zjutraj snemala za svoje delo, je bilo tako vetrovno, da je bilo vse čisto neuporabno zaradi šumov... Potem sem popoldne peljala malega na kitaro: on s kolesom, jaz z rolerji... in izgubila kolešček - nimam pojma ne kje, ne kdaj, šla sem nazaj, iskala vse (z očali!), pa ga nikjer nisem našla... ko sem se vozila sem in tja, so ves čas okoli šibali rešilci in je nad nami rohnel policijski helikopter, ker so bili ravno ta dan protesti in so šli takrat ravno tam mimo...
Potem se je iz dela vrnil oči in končno pokazal, kako si je prejšnji dan v službi skuril prst z elektriko... Imel je dva ogromna mehurja!
Skratka - vse narobe! Vem, vem, sliši se nič, ampak ko se nekaj trudiš cel dan, pa na koncu ni nič od vsega skup, pa je še nekdo od tvojih ljubih poškodovan... in si zmatran, se ti to ne zdi nič;). Kaj v takih trenutkih pomaga? Meni pomaga "širša perspektiva" - da pomislim, da če bi bilo samo nekaj čisto malo drugače, bi dala vse, samo da bi se lahko vrnila v točno ta trentuek, ko gre vse narobe... Če bi lubija stresla elektrika tako, da bi bilo kaj hujšega narobe... Če bi namesto koleščka med tisto gnečo izgubila malega... Če bi namesto dela izgubila vse, kar je na disku... Skratka - vedno je veliko možnosti, da gre vse reeees narobe... In ko potem tako pogledaš svoje življenje... se ti izgubljen dan in kolešček, pa mehurji na roki ne zdijo več tako zelo grozni... Vsi smo srečno prišli domov... in to je več kot ima marsikdo... In ni se mi treba bat za moje otroke, ker živimo v relativnem miru (upam, da tako ostane), imamo za jest in za pit čisto vodo in streho nad glavo...
Mislim, da ni prav, da drug drugega zatremo, kadar kdo jamra nad svojimi "white people's problems", mislim, da je prav, da smo drug do drugega sočutni. Ampak ko smo sami v tem, pa je zelo uporabno, če pomislimo na to, da bi vse skup lahko šlo reeees narobe... Vsaj meni dela:).

Ni komentarjev: