23 november 2021

Dan Rudolfa Maistra

Ste vedeli, da je danes dan Ruldolfa Maistra? Se mi zdi, da je ta gospod kar poznan na severu naše male kure, drugod pa niti ne tako zelo, kot bi si zaslužil, pa se mi je zdelo fino ga mogoče omenit, ko ima ravno svoj dan:)
 Slovenci nikoli nismo sloveli kot kakšni hudi vojskovodje, še kot vojščaki ne, kaj šele vojskovodje:D. Kaj pa pričakujete od naroda, ki ima za eno svojih "svetih knjig" Hlapce :D? OK, dobro, dovolj samo-zafrkavanja;). Ampak tale general je bil iz drugačnega testa, kar si lahko mislite, če mu rečejo "borec za slovensko severno mejo"... No, vseeno je bil pa tudi pesnik in je napisal dve knjigi, kkao da... se svojim slovenskim koreninam ni izneveril;).
Zakaj bi ga doma omenjali? Ker je bolj zanimivo, če ti mami pove nekaj kot če se to učiš v šoli. Zato, ker bojo otroci to itak morali znat, mi pa lahko izberemo detajle, ki so zanimivi, da si potem kontekst otroci zapomnijo mimogrede. In predvsem zato, ker si to zasluži... Zaradi njega na severu Slovenije lahko govorimo slovensko (ja, vem, v principu lahko tudi v Avstriji govorimo slovensko... ampak... no, se pogovorite s kakim čezmejnim slovencem, kako je s temi principi v praksi;))... Skratka - danes je njegov dan, pa lahko otrokom poveste par besed o njem, tako mimogrede, lahko medtem, ko jih peljete kam ali pa medtem, ko visite doma z njimi v karanteni:D.
Naš Maister
Lahko pa si starejši otroci izposodijo strip o Maistru (če smejo v knjižnico, torej če imajo P ali C, ker baje testiranje pod nadozorm v šoli ne velja za v knjižnico...) ali pa zadevo razširite in delate kakšne vojaško obarvane dejavnosti, če je to vašemu podmladku posebej všeč:) Moji ne marajo ničesar, povezanega z vojsko ali uniformami (izjema je laboratorijska halja:D), tako da nimam nobenih slikic, lahko pa vam natrosim par idej, če bi kdo rabil:) - ko sem izvedela, da tretjič nosim fantka, sem začela iskat razne dejavnosti, ki so všeč fantom, ampak moj mali je čisto svoj in ga nič od tistega ne zanima - pa šparam za vnuke:D.

4 komentarji:

Unknown pravi ...

tale maister ima pa taaako dobro pivo:))
res nisem ljubiteljica piva, ampak njegovo je pa res dobro, hehehe

veri pravi ...

U, tega pa nisem vedela! No, če ga kje vidim, ga bom kupila dediju, on je nekak najbolj (oz. edini) ljubitelj piva pri nas:).
No, potem pa na zdravje Maistru!

Unknown pravi ...

js sem ga nazadnje kupila v merkator šmartinska..sigurno ga imajo v vseh večjih trgovskih centrih..res fajn darilo
mi bomo letos dedku mrazu naročili moškemu delu družine vsakemu po 2 tale maistrova piva:)
hej, lahko bi imela članek o darilih ki niso tako zelo draga..:)

veri pravi ...

Hvala za info, tja pa celo greva vsake par mesecev (nismo ravno neki hudi nakupovalci, haha:D) - že dajem na seznam (mimogrede, imava seznam na Keepu - a koga zanima kaj takega - nama se super obnese - lahko je en doma in piše, česa ni, drugi pa v štacuni nakupuje:D)

O, dobra ideja - uf, moram zbrat ideje, ker zdaj znajo prit prav, tak čas;). Pa vem, da sem imela to že na pol napisano... Moram najt - če ni bilo samo v glavi - to se mi dostikrat dogaja - dobesedno se spomnim stavkov, potem pa ugotovim, da sem blog napisala samo v glavi, ko sem se recimo vozila z biciklom domov ali kaj podobnega, ne pa fizično:D