22 november 2021

Kako štampiljki damo trdno (leseno) osnovo

 Lani sem penila, ker sta se mi dve krasni veliki (torej ne ravno poceni) gumijasti štampiljki čisto zvili in bili temu primerno popolnoma neuporabni... Pa sem se odločila, da ju posušam rešit in če ima slučajno še kdo take težave, sem tadrugo posnela:). Vedela sem, da bi lahko čisto lepo delali, če jima dam trdno, torej najboljše kar leseno, osnovo (fensi šmensi ime za kos lesa - dobesedno ostanek neke deske, ki mi ga je lubi odžagal na željeno velikost in pobrusil - vem, da bi lahko sama, ampak... sovražim brušenje!)

No, potem ju je bilo treba samo še nalepit na les - izipizi, ne? No, ker sta imeli obe štampiljki zadaj en kup plasti, da bi se ju dalo lepo uporabljat (pena za oblazinjenje, acetat s potiskom, da vidiš, kaj odtiskuješ in silikonska plast, da se nalepi na držalo, super ideja, ki je žal očitno niso prej preizkusili v praksi, saj je trda guma takoj zvila peno in ostale plasti - praktično že ko sem ju kupila, sta bili zviti, potem pa vedno bolj...).

No, s pomočjo vroče pištole (če je nimate, je pa tudi fen dober), sem dobila dol vse nezaželene plasti, peno sem pa seveda pustila, saj je zelo zaželjena pri tiskanju, saj dajo štampiljke tako boljši odtis. In potem je bilo res treba samo še nalepit. Če koga zanima, kako se take reči lotit (uporabno tudi kadar imate kaj drugega, kar bi radi odlepili in/ali zalepili;), si lahko pogledate video:).

Ni komentarjev: