11 oktober 2021

Zdrava hrana

Vsi bi se radi zdravo prehranjevali, pri nas ima večina tudi finančne možnosti za to, (zelenjava je tako najcenejša hrana); pa vendar nam včasih kar ne uspe... Sama sem ugotovila, da posežem po nezdravi hrani, predvsem kadar sem lačna in se mi mudi... Verjetno nisem izjema, glede na to, da je "hitra hrana" večmilijonska industrija:D. Vem, kaj boste rekli: vse lepo in prav - ampak kje imam pa čas si pripravljat takole malico! (in vem, vsi ostrovidni mi boste hitro vrgli naprej sacher kocki, hehe - ampak verjamem v to, da malo nezdrave hrane spada k ravnotežju (pustimo to, da sta dve samo zato, ker sem celo škatlo požrla prejšnji dan in sta samo dve ostali:D - tisto ni ravnotežje in tega ne propagiram:D), ampak kakorkoli - zaenkrat ne zgleda, da bi mi kaj hudo škodile, cuker imam ok;). Ampak gremo najprej k času.
Kaj torej pomaga? Pomaga, če si zdravo hrano pripravim vnaprej, recimo takrat, ko jo pripravljam otrokom (neverjetno, ampak za to pa po navadi ne zmanjka časa - očitno ni problem v času, ampak prioritetah:D) - pač ostrgam več korenčkov (zadnjič jih je oči pripravil celo posodo:). Dokler so mali zjutraj doma, tako in tako ne morem naredit nič pametnega, lahko pa si takrat operem jabolka, da jih imam potem za cel dan in mi ni treba prekinjat dela. Včasih sem to počela, ker sem si itak morala naredit malico za v službo, pri delu od doma pa človek to kar pozabi (ok, jaz-človek, ne rečem, da vsi;) ampak glede na vse meme o koronskih kilah, verjetno nisem edina:D).

 In ko imaš takole malico lepo pripravljeno, z veseljem ješ zdravo hrano... Ker je v bistvu zelo dobra - in v tem primeru tudi hitra, saj je že pripravljena:). Če pa bi morala prej ostrgat korenčke, oprat vse sadje... pa bi verjetno hitro zgrabila kaj "hitrejšega". A je še kdo tak?

*Ja, po tem si hitro spet lačen - to ni mišljeno, da si od tega sit za cel dan - to je malica, ne kosilo;). Za kosilo imam druge ideje, čeprav je princip isti - marsikaj se da naredit naprej. Ker včasih res nimamo nič časa, včasih pa nam ga manjka predvsem na tiste najbolj divje ure, kdaj drugič se pa da najt 10 minut tu in tam (medtem ko čakaš, da dete najde pulover, medtem, ko se pregovarjaš, ali so nogavice jeseni nujne v civilizirani družbi, medtem ko nekdo še vedno je in nimaš proste mize, medtem ko...;)

Ni komentarjev: