07 oktober 2021

Stop motion


Pred kratkim sem za svoje novo delo snemala "stop motion" - to je tista starinska animacija, kjer sestavljaš fotografije - recimo "A je to" sta na ta način narejena in tiste risanke iz plastelina itd...  In takrat je bilo to moji mali neverjetno všeč! In si je strašno želela poizkusit... *Zdaj imajo seveda za to programčke, ki so neverjetno enostavni za uporabo in strašno luštni.
Tako sem ji enkrat nasnela programček oz. po novem app "Stop motion" na družinsko tablico v zahvalo, ker mi je pomagala bolj kot bi ji bilo treba s pospravljanjem itd... ker je vedela, da imam gnečo... *Prej sem preverila in za moje pojme je ta najboljši (ni afiliate link, nič ne dobim za to, da jih omenjam;) od vseh zastonjskih in za vse doslej sva uporabljali zastonjsko verzijo. Ker je bil mali tako zelo všeč, pa sem ji ravnokar (dobesedno ta trenutek:D) kupila še plačljivo verzijo - 5€ so mogoče tri kave, ali pa dve z rogljičkom;) - in ker itak ne pijem kave zunaj, si to res lahko privoščimo, hehe:D).  Nekaj mi pravi, da bo to izredno dobra naložba;) Pročam čez par mesecev:)
In mala je postavila svoje play mobile in slikala, kot je videla mene počet, ko sem se še učila. Potem sem ji pomagala pri par malenkostih (kako dodaš glas, kako postaviš luči, ker se naravna svetloba ves čas spreminjam itd...), ampak posnela je vse sama!!! Sva se že zmenili, da mi bo pomagala, ko bom rabila še več takih filmčkov:).
Če vam ni všeč, da vaši mali visijo na tablicah - poskusite s kakim takim trikom - moji sicer niso radi na telefonih (ne vem, kako to, ampak se dejansko ne spomnijo nanje, čeprav jih ne omejujemo) - ampak tole bi znalo delat tudi za kake tehnofile:). In res je zasvojljivo! 
Navsezadnje ekrani niso problem - problem je, če si preveč za njimi, ne pa to, da delaš nekaj z njimi - v tem primeru se mi zdijo super uporabna "igrača". Otroci bojo s tem razvijali ustvarjalnost, reševanje problemov, malo se bojo tudi računalništva/tehničnih spretnosti naučili, ker več kot si programov uporabljal, lažje ti je razumet naslednjega... Kar jim bo mogoče kdaj prav prišlo. Ne mislim, da ji bo kdaj rabila znanje delanja teh animiranih filmčkov, da se razumemo, sploh ker si želi postat kemičarka (nikoli pa ne veš:D), ampak škodi pa prav gotovo ne.

Ni komentarjev: