28 oktober 2021

Koš za smeti

Zadnjič smo delali čistko... Neuporabljane igrače in premale obleke stran... *mene moja čistka še čaka, ko se bova preselila v svojo pravo spalnico (tako, ki bo imela vrata, ki se jih bo dalo zaklenit;), ki ne bo prehodna in 3/4 leta mrzla in na splošno taka micena in luškana... vsaj tako imam v glavi - ok, micena bo, to ni samo v moji glavi, tak je prostor, hehe:D) Odločila sem se, da bova v spalnico nesla samo obleke, ki so nama res všeč in da še niso totalno zmahane (ker to dvoje se ne izključuje:D). Ostalo bo šlo v predelavo... Ampak gremo nazaj k tisti čistki igrač...

V temle kovinskem "karkoližejetobilo" (koš? Vedro?) smo imeli spravljene kocke, ki so sestavljale hišo, s katerimi se naši otroci niso nikoli igrali, niti enkrat samkrat. Dobili smo jih in bile so zelo enostavne, velike, plastične, naši otroci pa nekak niso navdušeni nad takimi igračami... in imeli smo boljše - Duplo, zato se teh dobesedno niso niti dotaknili. Kocke smo dali naprej, vedro se je spraznilo... ampak tale Pu ni bil nikomur tako zelo pri srcu...
In zlatolaska bi v svoji novi sobi rabila koš... (dobila ja namreč novo pohištvo - po meri - omaro in police sem zrisala, omaro je potem sestavil oči, police pa dedi... pride enkrat objava:)
Rešitev je kot na dlani - koš je treba prebarvat! Imela sem še en staaaar sprej, ki je začuda še deloval... In sem ga seveda porabila do konca... *Mimogrede, če uporabljate spreje, je fino to delat na prostem ali pa v zelooo dobro prezračenem prostoru - tisti hlapi niso najbolj prijazni. Jaz sem zadevo odnesla kar na vrt.
Potrebno je bilo nekaj plasti, ampak na koncu je bil košek lepo rdeč. Še bele pike morava enkrat narisat nanj, saj ima v sobi vse rdeče z belimi pikami:) Saj pravim, pride enkrat, ampak mora bit lepo pospravljeno IN hkrati še svetlo, da lahko poslikam, hehe. Mala se pa navadno čez dan igra, pa zvečer pospravi... Ampak bova našli čas;).
Ta objavica je samo zato, da vas spomni, da kakšen pozabljen čuden kos česarkoli lahko spremenite v nekaj zelo ljubega in lepega - z malo barve in ljubezni (beri: časa) :).

Ni komentarjev: