18 oktober 2021

Ko se odrasli igramo...

Vedno sem se rada igrala. Od nekdaj. Nikoli se nisem zares nehala... Ko sem dobila prvorojenčico, sem bila strašno zadovoljna, ker zdaj lahko plešem sredi trgovine - ker če imaš dojenčka v naročju, to ni nič čudnega - no, bolj čudno je bilo, ker sem jo nosila v nosilki, ki jih takrat tu še niso poznali - tako da čudno so me gledali v vsakem primeru:D... Ampak - nič bolj čudno, če sem poplesavala;). Igra je - no, pač zabavna je:) A je treba kaj več?

Vem, vem, odrasli svet ni igra! Pa čiščenje, pa roditeljski sestanki, pa služba, pa finance, pa mož*, pa to pa ono... *zagovarjam sicer idejo, da se je fajn kdaj igrat tudi skup, ampak to za kdaj drugič;)
Ampak vsake toliko si pa vseeno lahko vzamemo kako urico zase...
Kar tako - da se igramo. Poskušamo stvari, ki jih sicer ne bi... Ki ni treba, da uspejo. So lahko čudne in grde.
Karkoli za vas to je - ni treba, da je risanje, slikanje ali ustvarjanje. Ni treba, da je glasba. Ni treba, da je šport. Lahko je karkoli, kar je za vas igra... 
Kako se pa vi najrajši igrate?

2 komentarja:

Anja pravi ...

Prijetna objava za to, da se ustaviš in za trenutek pomisliš tudi nase. Sama sem sicer prvo pomislila, saj se sploh nič ne igram, najraje samo berem.

Khm potem sem pa pomislila še malo in ugotovila da to sploh ni res 😊 petje in ples spadata zraven in tega je pa res veliko pri meni.
Pa fino igranje želim tudi tebi!

veri pravi ...

Uf, petje in ples sta krasni igri! To je super! Skoraj vse je lahko igranje (razen urejanje refrenc in iskanje člankov - to ni nikoli igrivo, vsaj meni še ni ratalo tega naredit tako...), ampak na splošno - pisanje, risanje, petje, ples, šport,... vse je lahko igranje, če je igrivo in vse je lahko delo, če je resno... Včasih rabiš eno, včasih drugo, ampak fajn je ne pozabit, da se moramo tudi mi igrat... Na koncu koncev je to cenejše od terapij in vsekakor zelo ceneješe od ločitve:D. A zakaj bi se ločil brez igranja? No, ko se ne igrata več, navadno tudi strast malo zbledi... In če se sam nehaš igrat, zbledi tista iskrica v očeh... In v tisto se navadno ljudje zaljubijo. Tako da - kot vidiš, si moraš čas zase vzet za njega, haha:D Mal heca, mal je pa res;)
Uživaj v igranju!