12 oktober 2021

Popravila

Ena stvar, ki mi gre pri potrošniški kulturi na živce, je to, da "se nič ne splača popravit" in posledično toliko uporabnih reči konča v smeteh... Kadar le znam, se borim proti temu, vendar doslej konektorjev res še nisem menjavala - ampak hej, vsaka stvar je enkrat prvič in kakor je neprofesionalno - zadeva dela!
Ko sem bila mala, sem igrala klavir in sem imela en star metronom, ki si ga moral podložit ravno prav, če si hotel, da tiktaka enakomerno (torej da je tik enako dolg kot tak). Še sedaj ga imam nekje, še vedno je nanj prilepljena odrezana radirka, da je bil ravno prav nagnjen:D. Ko sem bila malo večja mala, sem igrala kitaro in ker je tisto mehanično čudo poleg tega, da ni tikatakalo enkomerno, tikakalo grozno glasno, sem si po nasvetu svojega super duper "tovariša" kupila električni metronom, ki mu lahko nastaviš tudi glasnost (poleg tempa, seveda) - pa celo dva zvoka ima, kar je sploh fino.

Zdaj je začel igrat kitaro moj mali. Ampak v metronomu, ki ga tako dolgo nihče ni uporabljal, se je razlila baterija in skurila konektorček. Najprej sem ga poskusila očistit z alkoholom in vatirano paličico za ušesa, kar je najprej delalo, a ne za dolgo... Treba ga je bilo zamenjat. Vem, zdaj imaš lahko kar app na telefonu (in obstaja jih kar nekaj, enega sem naložila na tablico, da je mali imel tačas, ko še nisem imela novega konektorčka). Ampak tisto ni isto. Tudi malemu ni tako všeč. Tale reč je lepša, ima lepši zvok, lažje ga je upravljat enemu 9letniku in manj je raznih distrakcij.

Konektorček stane manj kot 1€. Metronom je sicer brezhiben, ima lep glas in vse lepo dela. Grozno bi mi ga bilo zabrisat stran. Za 0,7 € in 15 minut časa... zdaj spet dela. In mali ga rad uporablja (tistega na tablici pa ni maral). Ja, nisem komplicirala in sem samo prepletla žičke, ker se ga ni dalo lepo razstavit, da bi lahko nove žičke zalotala - in sem se bala, da če bi kaj silila, bi še kaj odtrgala in res ne bi delal. Če bo zato baterija šla 5% prej, bomo preživeli - ta reč porabi zelooooo malo baterije (mislim, da je bila not še prva in edina:D).

Poanta? Včasih se splača kako reč popravit. Verjamem, da če bi ga dala popravit, bi mi rekli, da bo popravilo stalo več kot sam metronom. Ampak včasih lahko poskusimo sami - saj če ne uspe, smo na istem kot prej - še vedno ga lahko zabrišemo stran...
 

Ni komentarjev: