10 september 2021

Kam ta vikend

 Letos imamo končno spet dva nam zelo ljuba festivala:

- ZNANSTIVAL v Ljubljani: to je festival znanstvenih poskusov, kjer znanost sreča ulično gledališče in nastane nekaj, kar je zanimivo tako otrokom kot odraslim! Doslej samo enkrat nismo šli, ko sem bila ravno iz bolnice in sem pozabila - pa mi je še zdaj žal! Navadno poteka prvi vikend v juniju, lani je na našo veliiiko žalost odpadel, letos pa so ga premaknili na jesen, ker pač junija še nisi smel nič takega organizirat (vsaj uradno ne). Tako da letos smo si uredili vse tako, da bomo le ta vikend doma! Ta festival je namenjen vsem, je pa posebej zanimiv za šolarje, saj jim predstavi znanost - fiziko, kemijo itd... na veliko bolj zabaven in igriv način kot so ju sicer navajeni.

- Pikin festival v Velenju, kjer smo bili tudi vedno redni gostje, vendar bomo letos verjetno ostali v Ljubljani, saj je znanstival pa še boljši (mogoče bomo šli v Velenje v nedeljo, saj bo očitno letos znanstival krajši - navadno traja 3 dni). Ta je bolj namenjen malim otrokom (torej predšolskim, mogoče še prva triada), čeprav naši še kar hočejo hodit... Srednješolci pa tam že delajo:)

Kam boste pa vi šli? In kateri so vaši najljubši festivali?

4 komentarji:

Anja pravi ...

V soboto popoldne ima Mestni muzej organiziran Potep po Emoni. Ostali del dneva pa Znanstival kot vsako leto 😉

Hvala za opomnik, da je ta vikend!

veri pravi ...

Ni zakaj za opomnik, me veseli, če je koga spomnilo, ker je znanstival res fajn in si zaslužijo reklamo:)

Ja, sem videla za Mestni muzej, sem naročena na njihove novice:), ampak vseeno hvala! Na tem smo že parkrat bili in je fajn:). Letos smo tako rajši dlje na Znanstivalu viseli:) In imamo še eno nalogo za naredit - začelo se je ob 20h in mali je bil že zmatran, pa z bicikli smo bili... in ker je taka, da naj bi jo nadaljeval naslednji dan... si dobil vrečko in jo lahko rešiš kasneje - moramo enkrat it spet v mesto in naredit, ampak zadnje čase oba komaj svoj rep loviva in naši dnevi niso ne umirjeni, ne urejeni, ne nič takega, kar bi ravno promovirala:D... Bit če bolje, neko viče... ;)

Anonimni pravi ...

Hvala za predlog �� Mi smo šli prvič in bili res navdušeni. Še midva, tastaredva, sva se komaj domov spravila, ker je bilo tko fajn ��

Bom vesela še kakšnih opomnikov in predlogov. Takšne stvari vedno prav pridejo. Hvala ��
Urška

veri pravi ...

Ni zakaj, Urška! Znanstival je res zakon, za velike in male - od vozičkov do hojic, vsem se dogaja!
* Se spomnim, kako sem včasih preklinjala, ko sem videla v časopisu ali kje objave, kaj vse se je dogajalo, na kar bi rada šla, ampak nisem vedela - in sem si vedno rekla: "A ne morejo objavit, da to pa to bo:D" Bom še kdaj napisala, kaj prihaja.

To soboto lahko greste na Potep po Plečnikovi hiši, zastonj v okviru Bobrov, za družine z otroki nad 5 let, starši bojo imeli svoje vodstvo, otroci svoje, samo prijavit se je treba prej... Mi tokrat ne moremo, greva na akro festival, pa peljeva otroke k dediju, da ne bojo dva dni sami... sicer bi pa šli.