27 september 2021

Glasbena šola

 Zadnjič me je ena prijazna mamica vprašala, kako je malemu princu všeč glasbena šola in ker je glasbena šola kar velika reč, sem si rekla, da kar napišem eno objavo o tem...

Na kratko: malemu je zaenkrat zelo všeč: ima zelo prijaznega mladega učitelja za kitaro, ki rad uči (sklepam po tem, ker je rekel, da če naslednjega učenca kdaj ne bo na uro, lahko mali počaka pri njem, pa vadita vmes, da tako obema prej mine čas - ljudje, ki rajši delajo kot imajo prosto, so navadno dobri v svojem delu;).
Mali je že prej vedel, da glasbena šola pomeni, da moraš inštrument vadit vsak dan, zato to ni bilo presenečenje in zaenkrat je kar priden:). Najprej je bil tako navdušen, da je med čakanjem na teorijo o glasbi kar takoj narisal kitaro in njene dele, kot mu je naročil učitelj:).
Upam, da te to navdušenje nikoli ne mine, mali! Glasba nam res lahko ogromno da! Glasbena šola ni za vse, to mi je jasno, ampak meni ni bilo nikoli žal! Tako da - če si otrok želi, super! Je pa fajn, da ve vnaprej, kaj to prinese s sabo (to ni moje pametovanje, to je iz ust učiteljev v glasbeni šoli;), jih par pobližje poznam, pa to vsi rečejo).
 
 Male neumnosti naredijo veselje, dajo zagon,... Verjetno si vsakdo, ki si lahko privošči glasbeno šolo, lahko privošči tudi kakšno malo traparijico, recimo svinčnik s kitaro, radirko z notami ali kaj podobnega - sicer priporočam, da ima zadeva tudi uporabno vrednost, ker se malih praholovcev v družini z malimi otroki vedno dovolj nabere;)... ampak če imate prostor in veselje, uživajte v katerikoli neumnosti;).
Sama sem malemu naredila puščico in torbo za v glasbeno šolo - zato da jo ima ves čas lahko pripravljeno, kadar pač ne vadi, da imajo stvari svoje mesto in da lahko samo zagrabi in gre - not je že učbenik/delovni zvezek za teorijo, notni zvezek, note za kitaro, puščica z barvicami in svinčniki, itd... pa seveda maska, teh sem že prvič naredila dovolj, da imajo povsod kakšno...
Lepo igrajte in pojte!

Ni komentarjev: