02 december 2021

Adventni koledar - zbirka povezav in presenečenje

Odkar pišem ta blog, me je lubi prepričeval, da naj ga začnem pisat v angleščini... Cel kup razlogov je bil, da ga nisem - vsi so imeli opravit s časom, hehe;), tako da se ga nisem in nisem lotila... No, počasi je razlogov zmanjkalo in zdaj bom poizkusila:). 

Ta slovenski blog bo ostal, dokler ga bodo ljudje brali, tisti pa bo malo bolj premišljeno naravnan - tu pišem, karkoli mi pač pade na pamet oz. karkoli pač delamo (ne vsega, seveda;) - tam pa bo recimo decembra serija o različnih praznovanjih po svetu. Začela sem z adventnim koledarjem in precej raziskala, od kod, kako, zakaj, kako ga lahko naredimo, itd... Malo drugače kot tu, pa če se komu da brat v angleščini, vabljen tudi tja:).

O adventnem koledarju sem tukaj že velikokrat pisala, predvsem o idejah, s čim ga polnit - če kdo še rabi, tu so zbirke:

- mini darilca - stvari 

 - ideje za velike (otroke ali može, parnterje in podobno svojat)

- ideje za karte

- ideje za navodila in recepte in podobno

- ideje za fantovska in punčkasta darilca

- ideje za  male sladkarije

- ideje kar tako - prva lista

 Vsako leto delamo adventni koledar, vsako leto isti tovornjaček, vsako leto mini darilca, vsako leto otroci, ki se zjutraj veselijo in vsako leto škrati ponočnjaki;)

Uživajte praznični December!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Bom brala oba, tega še naprej in še tistega v angleščini.:)

veri pravi ...

Joj, to je pa tako lepo slišat:). Je kar delo z vsem skupaj, sploh ker se še lovim z urniki... Upam, da nekoč uspe kaj iz tega sestavit, da bi imeli ljudje od tega več kot če prekladam epruvete ali pišem poročila, ki jih malokdo bere... Res si želim, da bi lahko dala svoj mali košček dobrega svetu, pa upam, da me sposobnosti ne bojo preveč omejevale :D (sploh za socialne medije sem res obup:D)