24 december 2021

Vesel božič in lepe praznike

 Vesel božič in lepo praznovanje vsem, ki ga praznujete!
Danes se konča šola in imamo poln koš idej, kaj vse bomo počeli... Rabi kdo ideje, kaj počet z mulci doma? ker tega mi ne manjka:D. Mi imamo vedno poln
- Vsako leto gremo gledat lučke v mesto (sama sem jih šla že včeraj, prvič v življenju, da sem šla jaz prej, hehe:), ma sem bila zmenjena v mestu:)).
- Potem gremo vsako leto na drsališče, včasih smo šli vsak dan, zdaj pa se potrudimo, da gremo vsaj enkrat...
- Seveda moramo okrasit smrečico (večina jo verjetno že ima, mi je še kupili nismo!)
- Ker smo za Julovo skakali okoli, še nismo spekli Julovega debla - tako da nam je to še ostalo...
- Enkrat bomo šli pogledat dedija, ker ima rojstni dan in seveda mu bomo prinesli torto in darila...
- Ker smo malo rabili, da smo našli škatlo, kjer imam spravljena bodoča darila za novopečene starše, bom med prazniki še poslikala en bodi in bo mali odnesel svojemu učitelju darilo šele po praznikih - po moje ne bo jezen;).
- S temnolasko "morava" naredit še dva "slow drawing" - torej dve počasni risanji - ko zelo počasi eno uro rišeš vzorce... Vsekakor to ni za vsakega, vsekakor to ne bo za večino otrok, ampak vsekakor se pa tudi splača najt nekaj, kar vašemu otroku dogaja, kjer res uživa z vami in to počet čim bolj pogosto, enkrat na teden je fajn urnik... Nekaj enostavnega, kar ne rabi skoraj nič pospravljanja in priprave... Pojma nimam, kaj je to za vašo mladež, za vse mame upam, da to ni samo fuzbal:D.

In potem ena prav posebna za to leto... Zlatolaska bi rada imela zabavo za svoj 12 rojstni dan - kar ne bi bilo nič čudnega, če ne bi imela rojstnega dne čisto začetek januarja in stara bo 13;). Ampak strašno si želi pred tem imet mini zabavo za dobesedno 3 sošolke za svoj prejšnji rojstni dan (ker je zaradi korone ni imela). Bo vse sama pripravila in vse tri imajo čas dva dni konec leta... Kaj naj mama naredi? Ja, ok, lubi, pa imej. Nisem imela otrok zato, da se ne bi imeli fajn in nisem jih imela zato, da ne bi naredili sveta lepšega - torej... zabava mora bit, hehe. Ne bo tako elaborirana kot včasih, ampak bo pa.
- Potem seveda pride dedek Mraz - pri nas 31.12., zato smo precej zapikani za novo leto - mali hočejo da smo DOMA (vem, obrnjen svet, imava otroke, ki bodo ravnokar 10+, pa hočejo, da smo doma, midva bi pa žurala na akro jamu:D). Ampak letos to res ne bo problem:D, hehe, saj baje niti ne bo ničesar na prostem. Ampak mi smo itak vsako leto doma in se imamo fajn, tako da nam ne bo hudega. (Mi je pa hudo za študentarijo... tole se vleče in nekateri bojo že kmalu diplomirali, pa sploh še ne bojo izkusili pravega študentskega življenja... Vem, white people's problems... ampak vseeno... je izkušnja, ki se ne ponovi...)
No, potem pa takoj po dedku Mrazu začnem šivat zanjo, ker imamo neko nenapisano pravilo, da za rojstni dan vedno dobijo kaj mama-made, kar jim manjka in česar so navadno najbolj veseli. Težko ukineš nekaj, kar ima toliko poz. učinkov;). Tako da ja, dolgčas mi/nam ne bo, hehe...
Da ne govorimo o škratkih, ki so pri nas zadnje dni leta najbolj zaposleni (vsaj tisti od dedka Mraza, Božičkovi bojo najkasneje jutri dopodlne dali noge v zrak, hehe)...
Uživajte praznike, kolikor lahko, želim vam iskrive očke in veliko energije (ker jo boste rabili;) in potem kak dan "relativnega miru"... In ko se dogajajo največje kuharske katastrofe (če vam bojo otroci pomagali v kuhinji;), se spomnite, da so to najboljši spomini čez par let;). Preverjeno deluje:). 
PS: Če slučajno koga zanima, kako praznujejo Božič drugod po svetu, pa lahko pokuka na angleški blog.
PPS: Ja, slikice so moje, ne kradem slik z neta;). Če kdo slučajno pozna koga, ki rabi ilustracije, pa tudi z veseljem pomagam:).

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Tale link za angleški blog pa ne dela.

veri pravi ...

Uf, hvala!!! Sem popravila (upam), ne vem, kaj je bilo, tehniški škratje so se mi zaredili:D. Očitno se pri nas počutijo zelo doma;). Sem dala kar do osnovne strani, potem pa klik na BLOG pelje do vseh objav - moram še naštudirat, kako naredi čim bolj prijazen interface...
Hvala!