06 december 2013

Punčkasta in fantovska darilca za adventni koledar -

Vem, da so lahko punce prave pobalinke (mam eno malo tomboy doma;), vseeno pa je še čisto punčkasta v enih zadevah:)) in da se vsi fantki ne igrajo z avtki, ok? Ne mislim, da so stvari strogo spolno definirane, ok? Da to takoj rešimo, preden se vsuje plaz komentarjev v smislu: "Moja punčka se pa ne igra z barbikami in moj fantek ne mara Lego kock";) Vem, razumem, se strinjam, ni nujno.
Moja punčka obožuje legokocke, mali bi vse samo razbil zaenkrat, ampak punčk se ne dotakne, pa jih mamo polno hišo:D(razen živih, te so mu zelo všeč in se ju včasih dotika več kot bi si želeli).

Tu je pač lista idej, ki so nekatere bolj primerne za večino punčk, druge pa bojo bolj verjetno všeč večini fantov (gre za verjetnost, ok, ni to absolutno, vsak pozna svojega otroka, pa ve, kaj mu bo všeč - izvolite izbirat ne glede na spol iz obeh seznamov;). Sama sem si ločila seznama za svoje otroke, ker je mojima punčkama nakit všeč, fantku pa verjento ne bom dajala špangic, če si jih ne bo izrecno želel. Pa ker bi včasih dal kakemu fantku kako darilce, pa ga nočeš užalit in obratno.

Zdaj ko smo to razčistili, pa vam lahko predstavim punčkasta darilca, ki se jih bo mogoče razveselil tudi kak nežnejši fantek (moj ne, moj fantek je zaenkrat zelo fantkast fantek in popolnoma drugačen od mojih punčkastih punčk, oz. kot reče moja dobra prijateljica "čisto druga energija"):

- elastike za lase
- špangice za lase
- pentlje za lase in kar tako, za okras, za zavijanje, za dekoracijo...
- prstan - shrink-a-dink/Fimo
- uhani na klip - Fimo/perlice
- zapestnica - Fimo/perlice
- verižica - Fimo/perlice
- perlice za nizanje: male, plastične - primerne za večje otroke
- perle za nizanje: velike lesene, Das,…+ vrvica za nizanje: laks, elastika, usnje,... primerne tudi za manjše otroke
- bleščice
- čevlji za barbike & co.
- oblekice za barbike & co.
- mini hrana za hišico za punčke
- mini posoda za hišico za punčke
- mini pohištvo za hišico za punčke
- mini punčke za hišico za punčke
- mini vila za hišico za punčke: še manjša od mini punčk, taka ki sedi nekje v hišici in jo čuva:)
- mini punčka s sklepi
- vila označka za večni koledar
- delčki za večni koledar: to sta punci dobili letos 1.12. - če so delčki s kakim bolj fantovskim ali nevtralnim motivom so seveda lahko darilo tudi za fantka, ki mu je všeč koledar.
- mini ogledalce
- palčica v orehovi lupini: lahko zraven dodajo še namig, kje se skriva knjigica
- mini škratki, vile: filc, Fimo, razne modelirne mase,...
- vse za filcat škrata

Vse, kar je primerno za fantke, je všeč tudi dosti puncam, obratno ni tako zelo res - očitno smo me bolj široke v zanimanjih:D. Ampak tu je še seznam darilc, ki so primerna tudi za fantke, ki nočejo bit nič podobni punčkam in so občutljivi na to, da bi jih kdo tako obravnaval in bi zavijali z očmi, če bi dobili za darilo karkoli majhnega, kar ni prevozno sredstvo, orožje ali orodje - tudi taki obstajajo in ker ne vem, v kaj bo moje dete zraslo, je treba bit pripravljen na vse;) Torej "fantkast" seznam:

- mini avto
- Lego figurice
- načrt za Lego: veliko jih najdete na njihovi strani, pa na splošno po netu, marsikjer so tudi razporejeni po starosti (težavnostni stopnji)
- gume od avta za tiskanje: če imate fantkastega fantka, ki vseeno rad ustvarja ali pa bi mu radi ustvarjanje približali
- gumice za fračo
- vse za naredit avto
- vse za naredit letalo
- mini lok in puščice
- frnikole
- mini trol, čarovnik, goblin ali kaka podobna pošast
- mini dinozaver 
- mini zver

Ja, vem, seznam za fantke je krajši - ampak v svoj zagovor naj povem, da imam pač dve punčkasti punčki, ki sta že starejši od bratca in že dalj časa dobivata darila... Fantek pa je še mali in sem komaj začela razmišljat o bolj fantovskih igračkah... Nekatere so seveda všeč tudi puncam, tudi mojim:), tako da to ni problem, vendar ker je mali tako zelo drugačen po zanimanjih, sem začela pač iskat v drugo smer. Ki je puncama včasih tudi fajn, ni jima pa frača nek tak strašen uvau kot recimo mini punčka. Zato taka razlika - se bo verjetno zmanjševala z leti (beri: drugo leto bo že več idej za fantke;). Sicer pa glede na to, da sta onidve dve, je idej na enega otroka približno enako:D.

Naj se vam otroci sami igrajo cel vikend:) Kmalu pa še sladka mini presenečenja, ki jih bojo veseli punčkasti fantki, fantovske punčke in fantkovski fantki in punčkaste punčke:).

Ni komentarjev: