21 november 2020

Slovenski tradicionalni zajtrk

 Včeraj je bil dan slovenskega tradicionalnega zajtrka, zato smo ga seveda jedli... (če ste ga zamudili, lahko komot nadoknadite čez vikend, nihče se ne bo pritožil, mlajši otroci pa tako ne vejo, kdaj je ta dan;). Da vam malo pocedim sline (ne, prtov ne likam - iz principa, ker za enkrat se mi ne da, večkrat pa ne zdržijo, ker jih usvinjajo takoj;)) Ja, jabolka sem pozabila zraven slikat, smo jih pa jedli, brez skrbi:). Torej: kruh z maslom in medom, jabolko in mleko.
Ker sem prejšnji večer pozabila dat delat kruh, sem ga morala zjutraj še v pižami naredit, da se niso kar med sabo požrliza zajtrk:D. Na srečo imam kar nekaj receptov za "hitri kruh" (tale je bil z vinksim kamnom in sodo bikarbono). Ampak ko je bil kruh pečen, so bili vsi medeni in vse je šlo kot po maslu:). Kot ponavadi... Mimogrede - kdaj otroci prerastejo to fazo? Mene malo skrbi, ker je lubi bil tak še na faksu...
Za vse nejeverneže - dokaz, da je bil kruhek res doma pečen:). Zraven pa očijev domači med (jap, je čebelar - verjetno nikogar ne preseneča, ker sem izredno sladkosnedno bitje in prava mama medvedka - torej nič čudnega, če je izbrani samček čebelar, ne?;)
Po tem domačem zajtrku celo za šolo ni tak problem naredit, kar je treba... *Dokler ne postaneš spet malo lačen;)...
 Sploh če je petek... In bo sestrica tudi kmalu fraj... In je dan sorojencev, kar pomeni, da ti je že obljubila, da se bo igrala s tabo... Ja, tudi to praznujemo - ampak na srečo vsaj tu mami ni treba nič, hehe - pa še igrajo se in je v teoriji mir... Pustimo prakso;) - igrajoči otroci in mir je oksimoron, to vemo vsi, ki smo kdaj videli otroke igrat - ali so samo moji taki?:D

Dober tek!

Ni komentarjev: