24 november 2020

Škrat Kuzma

 Prejšnji teden so imeli pri malemu za šolo vse možno o Škratu Kuzmi: prebrat odlomek v berilu (mali mi je prebral kar celo pravljico, ker jo imamo ravno doma - sestrica je nora na škrate, zato imamo verjetno vse knjige o škratih, kar se jih dobi v slovenščini ali kar jih je mama kje videla:D). Mali mi je pridno bral, jaz pa sem mu vmes skvačkala jajce, ki si ga je zaželel - mogoče ravno eno od tistih, ki ga je Kuzma izmaknil... *Ker je pravljica dolga, sem lahko nadaljevala z naslednjo kvačkanino...

Poslušali so radijsko igro o njem. In gledali odlomek iz gledališke igre, ki smo jo pred leti že gledali v živo. Seveda jim je bila najbolj všeč knjiga, kot vedno - ker so pač knjige najboljše - tam so junaki točno takšni, kot si jih sam naslikaš in zgodba je bolj barvita, daljša, lepša... Ampak pripenjam povezave tudi za igre - za vse, ki imajo rajši "moderne medije" in za male nebralce, ki imajo zaposlene starše, ki ne utegnejo trenutno brati;)
Ker pa moj mali ni bil preveč navdušen nad dotično pravljico in ker sem vedela, da ji bo posvečen cel teden in sem si želela, da bi lepo pridno naredil za šolo brez kake galame, sem ga malo podkupila najprej z eno slikico škrata Kuzme, ki sem jo narisala na sprehodu po gozdu:) - slika spodaj. Tako tudi njemu ni bilo tako težko narisat njegovega škrata - zgornjo sliko. PS: Za sprehod po gozdu ni treba nikogar podkupovat, to so vsi takoj za!:)
Ker pa je mali pridno naredil vse za šolo in končal že v petek dopoldne, sem mu za nagrado in hkrati motivacijo za ta teden pripravila še skrivnostno škatlo - no, pripravila sem jo malima dvema - ker se vedno skupaj igrata s skrivnostnimi škatlami. Poleg tega so tu not zlatolaskini škratki... ker je pač v zgodbici kup škratov, sem si jih izposodila - upam, da ne bo jezna;). In malo potihem upam, da se bo tako hotela z njim igrat s škratki, kar si mali strašansko želi... ker s škratki se ona najraje igra sama... mali pa jo opazuje in se bi ji vedno grozno rad pridružil... tako bi bil mogoče enkrat Kuzma sit in jajce celo... In mama bi imela mir delat kaj drugega;)...
Za osnovo je mungo fižol, ker je tako lepo zelen, lahko bi pa dali tudi zeleno obarvan riž, suho listje, drobir, koruzo ali kamnčke - pač nekaj, kar bo služilo za gozdna tla, samo mungo je lažje pomest kot sesuto suho listje;). Čez so posuti škrati in leseni krogci (to so v bistvu delčki iz diy trgovine - mislim da služijo kot neki ogromni mozniki ali nekaj podobnega - dobite na oddelku s prčkarijami za mizarstvo - poceni in zelooooo fajn igrača - če mogoče kak dobri mož ne ve, kaj bi prinesel;), pa nek košček veje, lepo zbrušen (nekoč je bil škrat;) in lesena zibkica. Škratki so vseh mogočih dizajnov: iz lesenih osnov in filca, iz storžev, kosmatih žičk, lesenih kroglic in filca, samo iz filca in volne, samo iz volnene preje in vse možne kombinacije... (ja, smo naredili že veliko škratov, tule jih je nekaj na pogled - narisani in tudi 3D v vseh mogočih medijih;)...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

mami tist košček veje je ŠE VEDNO škrat tisti krogci pa so za mizarje da dajo vles če jim odpade tisti kosček kjer je bila prej veja

veri pravi ...

Ok, ok, še vedno je škrat, samo da je zdaj na glavo obrnjen;). Aja, nisem vedela, da zato dajo not, sem mislila, da zato, da zapolnijo luknjo, kjer je bil prej pant ali kaj takega... Hvala!