23 november 2020

Kako se ne kregat z lubijem med korono

 Baje je trenutni čas kar naporen za pare, ker večinoma nismo navajeni bit tooooliko časa skupaj. Pri nas ni taaaaka razlika, ker lubi še vedno dela tudi v službi, ne samo od doma, vseeno pa je večkrat doma kot prej - samo da je nam to fajn:D. V bistvu se imamo zelo luštno, ko smo skup in nam nič kaj strašno ne manjka, razen časa - ja, še vedno ima dan premalo ur, sploh da bi oba lahko delala od doma in hkrati šolala otroke... Poleg tega ugotavljam, da bom letos morala vsa darila naredit sama (maladva imata oba rd začetek januarja in navadno tačas že kaj kupim zanju...) Zdaj recimo ni knjižnega sejma, kjer navadno pustim pol plače... Sicer pa nam je luštno, ko smo skup.

Ampak kakor gledam okoli in kar ljudje pišejo in govorijo, zna bit marsikomu kar težko... Moj nasvet: ne se prcat in podpirajte hobije in tiste male bedarije, ki nekomu nekaj pomenijo (pa niso pretirano škodljive za nikogar). Lubi mi recimo ne teži zaradi mojega hrčkanja - ker ne vržem stran polomljene skodelice, ampak jo popravljam - ko najdem čas - kar je malo kasneje kot se je zlomila;)... Ali pa veliko kasneje... Nekoč navadno pride na vrsto;)...
PS: mi pa zato moja primarna družina modruje, pa jim niti ni treba živet z mano in ko smo še živeli skup, sem imela svojo sobo in to je bilo to - not sem imela vse svoje obleke in vse svoje stvari in nikogar nisem ravno ovirala;). Zato znam cenit, da mi nekdo ne teži (me pa seveda heca, ampak to je drugo;).

 Sama pa se trudim videt tiste male reči, ki njemu pomenijo - recimo zdaj je  Miami Heat postavil reklamo Goranu Dragiču v Kosezah, od koder je doma, da bi ostal pri njh:). Ko mi je lubi to omenil, sva takoj splanirala, da gremo pogledat to reklamo, ker kaj takega se verjetno res ne bo več zgodilo, da bi kak NBA klub dal reklamo sredi Ljubljane... Luštna in genijalna poteza:) - očitno je delalo, ostal je pri njih:).

 Ne, sama nisem bila nikoli košarkašica:D - s svojimi 168 cm in "umakni se ji" odnosom do žoge ne bi bila ravno uspešna, hehe. Ampak on je bil skoraj celo svoje življenje košarkaš! Pa še Dragič je tak fejst fant in je tudi meni luštno videt, da ga imajo tako radi tam:). Vedno mi zaigra srček, ko uspe nekomu, ki se trudi in je v redu človek.
Verjamem, da se marksikateriomu zdi trapasto hodit gledat reklamo. Ampak včasih je fajn brat med vrsticami - včasih je fajn naredit nekaj zato, ker to nekomu nekaj pomeni, tudi če vam mogoče ne ali če se drugim to zdi brezveze. Včasih je fajn naredit nekaj trapastega - ker naredi tole življenje malo bolj igrivo, malo manj "produktivno naravnano" in malo bolj razgibano. Ta pano si bomo gotovo zapomnili. In lubi bo čutil, da vidim "tisto, kar je očem nevidno". In če mu zato en mičken zaigra srček, se zelooo splača:). Poleg tega, kolikokrat vidite tak skok kot je na drugi sliki? Če se vam zdaj ni treba vozit na delo ali ste na čakanju, imate sploh čas za take hece - če ne, pa je še vedno tu vikend...
 Tole je skodelica, ki mi jo je lubi kupil, ko mi je počila prejšnja, enaka. Moja najljubša skodelica! Trapasto je naročat skodelico na dom, ne? To res ni nujno... Pa še nemarno draga je za skodelico (in v resnici še precej lepša - se mi je mudilo spit čaj v njej, ko sem jo slikala, ko je prišla:)). Ampak meni je naredil lubi z njo veliko veselje!
Naredite kaj trapastega ta teden! Kaj, kar "je brezveze", kar "nima smisla", "je izguba časa" ali "kaj je pa tega treba". Samo zato, da nekomu pričarate nasmešek na usta. Boste videli, da se hitro najde smisel;). In koliko lepše postane življenje v dvoje, troje, petoro... kolikorkoli vas pač je;) Če to vsi delamo, je naenkrat "ful luštno" živet skup:).

Ni komentarjev: