29 april 2020

Želve

 Otroci so v šoli dobili za nalogo pogledat film Želvino osupljivo potovanje in seveda smo zadevo spet malo razširili, ker imajo pač tile moji paglavčki tako zelo radi teme in se tako najboljše učijo. Na splošno je to zelo uporaben način učenja, če imate seveda ta luksuz, da si lahko sami izbirate, kako jih boste učili - v šoli in trenutnem sistemu to ni čisto mogoče, ampak kjer se le da, poskušamo raztegnit;) Ker gre res lažje... Tako sem svoji mali predlagala, da naredi kako žlevico - ker ima strašno rada želve, saj ima svojo želvo, je seveda ni bilo treba prosit.
Iz česa bi zdaj naredili želvo? Pri nas je recikliranje vedno v modi, zdaj pa bo verjetno prav prišlo še komu drugemu, saj greste malo manjkrat v trgovino (po pravici povedano, mi gremo še vedno enakokrat - 1x na 2-3 tedne;)). No, kakšna škatla od jajc se vedno najde. Na srečo smo na jajčkomatu dobili jajca v lepi zeleni škatli, kar je izdelavo še olajšalo. 

Mala najprej ni vedela, kako, ampak ker sem se ravno ukvarjala z umeritvenimi krivuljami in analizo rezultatov, sem jo na hitro odpikala, da imam to gotovo pinano na pinterestu. In je šla pogledat, očitno našla nekaj za navdih in tole zgoraj je rezultat.
Potem je to vse skupaj čisto ponesreči sovpadlo s tem, da sem ravno končevala kvačkani želvici, ki sta jih maladva dobila kot nagrado/podkupnino, da pridno delata šolo. In tako imamo zdaj celo leglo želv doma! Od živih do papirnatih in volnenih... Življenje je polno takih malih naključij, ne? Pa čisto poceni in enostavno!

Ni komentarjev: