08 december 2015

Upihni svečko izza ovinka

Predlani, ko so začeli škratki nosit v tovornjaček poskuse, so prinesli tudi tole in ker tako dolgo nisem objavila, sem že čisto pozabila, kako je ta poskus sploh izgledal. Prebrskala sem vse naše knjige s poskusi - nič. Na koncu sem ugotovila, da mi ostanejo samo še moji možgani in da se bojo pač morali spomnit. Najbolj so me begale tiste žice levo in desno od konzerve... zakaj je to bilo? no, potem sem se spomnila, da so samo "artefakt"! Tam so samo zato, ker smo za poskus uporabile hodulje (a tega tudi še nisem objavila, ne?)
No, skratka, zadeva ni tako komplicirana:)
 
Škratki so v adventni tovornjaček prinesli:
- čajno svečko
- slamico
- navodila 
* iz kuhinje vzamite še eno konzervo ali kak podoben predmet, mi smo vzeli te nesrečne hodulje, da so me potem begale:D
Navodila: prižgete svečko in jo poskusite upihnit - najprej normalno, potem s slamico, potem tako, da slamico obrnete stran  in na koncu tako, da med slamico in svečko postavite konzervo ali veliko skodelico ali kaj podobnega in pihate na sredo.
*Tako otroci dobijo občutek, kako potuje zrak, predvsem pa se vsaj moji neizmerno zabavajo:).

PS: letos so škratki prinesli prve dni kup drugih stvari, v glavnem karte za kam it in čeprav jima je to zelo všeč, sta se punci kar malo žalostno in precej zaskrbljeno spraševali, ali bodo sploh še nosili poskuse... No, zdaj so prinesli že padalca in balon raketo, klasiki, ki ju vsako leto nosijo:). Pride pa še kak novi:)
Če kaki škrati rabijo ideje, še seznam, kaj so naši škratki prinesli letos:
1.12.: najdi škrata (ker sta našli najprej samo škratico:D)
2.12.: karte za pravljico Pozavnozaver v knjižnici, mali pa je dobil karto za celovečerno risanko, ker je bil bolan in ni mogel ven:( Izbral si je seveda Neverjetne:).
3.12.: na "ta veseli dan kulture" so prinesli karte za muzej ali galerijo po izbiri - izbrali sta si Mestni muzej in pogledali razstavo o vodi. Mali je spet dobil risanko, tokrat Zverjasca, ker še vedno ni smel ven.
4.12.: ker se na sv. Barbaro daje v vodo vejice sadnega drevja, so prinesli bakrene kovance, da se ne bojo razrasle bakterije in letos še vodne kocke, ki so se ne samo napihnile, ampak celo obarvale vodo!!! Prava škratja čarovnija! Lani so prinesli kovančke, sladkor (za hrano vejicam) in navodilo, letos pa so namesto sladkorja prinesli vodne kocke:). Mali trenuno fašira vse te kocke z roko do komolca v vazi in lovi kovančke, tako da je bodo bakrenčki brez pomoči pri tej količini bakterij:D No, upam, da vejam vseeno uspe zacvetet:)
5.12.: karte za Miklavžev sprevod v centru Ljubljane - tokrat je lahko šel tudi mali princ:)
6.12.: Miha Klavž je napolnil nogavice, škratki pa so prinesli v tovornjaček malega parkeljčka iz volne, za v naravni kotiček
7.12.: poskus padalec: večji kos plastične folije (od vrečke), močnejši sukanec, figurica, sponka, plastelin in navodila.
8.12.: poskus balon - raketa: balon, laks (lahko tudi močnejši sukanec, prinesli so že vse mogoče, tokrat bomo očitno lahko poskusili še z laksom:), slamico in navodila.

Imate tudi vi kake škrate doma? Rabijo kako idejo za darilca? Lani sem napisala celo serijo in gotovo bo kakšna palila:
- osnovne ideje izpred let
- seznam, kaj so prinesli leta 2012
- ideje za mini darilca - stvari
- ideje za mini darilca - karte
- ideje za navodila za ustvarjanje, za recepte ipd...
- ideje za punčke in fantke
- ideje za sladkarijice
- ideje za velike fante, može, partnerje in podobne alfa samce v vašem življenju

Rabite še kaj?;) Otroci ne rabijo veliko za čaroben december, ogromno veselja naredijo najbolj poceni stvari, to me vsakič znova preseneti:).

2 komentarja:

Živa pravi ...

Aaaa, v tem je finta te slamice in svečke. Po sliki mi ni bilo nič jasno, kaj so tiste žice pri strani, a to kaj ven teče al kaj:) Bom prebrskala še vse ostale ideje za škratke, vidim, da jih je ogromno.
Hvala, lp
Živa

veri pravi ...

Haha, ne vprašaj, kako sem se šele jaz gruntala! Pa kaj hudiča je bilo s temi žicami? Pa se spomnim poskusa, pa zakaj smo žice rabli? No, potem mi pa kapne - pač ni bilo druge konzerve, pa smo vzeli hodulje (narejene iz konzerve:D).
Upam, da je prišlo kaj prav v predprazničnih dneh:)