17 december 2015

Puloverček


Ideja za vse pridne pletije - do novega leta (ali božiča, za tiste, katerim nosi božiček), so nekatere pridne rokice sposobne splest takle puloverček, ker za malčke je seveda majhen. Ne moje roke, seveda, jaz sem kupila knjigo, ko sem imela prvo malčico, kupila prejo, ko sem imela drugo malčico in dejansko spletla zadevo, ko je bil tamali malček:D. Ne me jagat, no, saj so precej skupaj rojeni:D. Ja, ja, pletenje ni ravno moja reč:D. En pulover za malčke v par letih, to je zgleda moj maksimum, hehe. Ampak ta je pa ljubljen, hehe.

Slikice izpred dveh let, ampak puloverček mu je pa še prav:D. Dobra stran doma narejenih oblek je, da so lahko kroji taki, da dlje trajajo:). Spleteš daljše rokave in jih najprej zavihaš in tako je zadeva vsaj mojim malo bolj šlank otrokom prav par let:). Tako ideja, če je slučajno še kakšna lena pletilja, ki bi tudi rada, da če že plete par let, potem še nosijo par let:D.

Druga dobra stran je, da lahko narediš take gumbke, ki pašejo zraven, ki so otročku všeč in so recimo znakec njegove (takratne) skupine v vrtcu:). Saj veste, hudič je v detajlih. In midva se dobro razumeva, detajli so mi bili vedno všeč:). Tile so iz Fimo mase, lahko pa bi jih izrezljali iz lesa, če bi imeli potrpljenje za to;).

 Ne me vprašat, kaj je vlekel za sabo s tisto špago, ker nimam pojma! neko igračko, verejetno. In pod igračka je mišljeno nekaj, kar se primarno uporablja v druge namene, pa se je odločil imet navezano na špago:D.

Hlače so sicer tudi bile doma sešite in jih je nosil 2 leti, ampak te mu pa niso več prav. Blago ni tako raztegljivo kot pletenje in tudi noge rastejo bolj kot roke, pa en zavihek prej prerastejo, hehe:D. 
Veselo pletenje, šivanje in ustvarjanje!

2 komentarja:

katja pravi ...

Luštno šivanje. še dobro da si povedala da ima igračko, sem se že spraševala če si se odločila ga met na špagci :-) hecam se!

veri pravi ...

Haha, ne, ga nimam na špagi, čeprav ni slaba ideja in od vseh treh bi mi pri njem daleč najbolj prav prišla:D. Mali je res neuničljiv:). Ampak le naj tak ostane:).