14 avgust 2015

Abecedno sonce

Moja mala zlatolaska gre letos v šolo! In ker je imela malo krizico (beri: šole se ni ravno veselila, ker je to pomenilo, da ne bo več cel dan z mami in pol dneva v naravi, ampak pol dneva v zeloooo glasni šoli), sva se crkljali in pogovarjali, kaj vse bo fino v šoli. In ker rada bere, kolikor pač zdaj zna, so ji črke všeč, ker ti odkrijejo tisti skrivni svet v knjigah (ki ga pozna, ker ji beremo ostali in ji je všeč;). No in tako se je rodila tale sončna idejica... da bi ji malo priljibila šolo in jo pripravila na to, da bo tam tudi veliko lepega:)
 Narisala sem sonce, ona pa ga je pobarvala, nakar sem napisala na krake celo abecedo z velikimi tiskanimi črkami, na kamenčke pa sem napisala male tiskane - ideja je, da potem male postavi ob velike - in se tako mimogrede nauči še tistih nekaj malih, ki jih še ne zna.
 Seveda je igrico takoj zaplenil bratec in zlagal kamenčke po svoje (kar je pomenilo, da sem morala porisat še eno pest kamenčkov z raznimi morskimi živalmi:D)
Ampak glavno je, da je uspelo! Pupa se že veseli šole, hehe:). Vsake toliko imamo kako tako igrico in to deluje, da ji dela šolo zanimivo in se je veseli:). Pa seveda prijateljica, ki jo bo zdaj vsak dan videla!

Ni komentarjev: