03 avgust 2015

Sonček iz jajca na oko

 Med našo temo sonca smo tudi jedli sonce... No, vsaj hoteli smo ga. Maladva sta si zaželela še jajce, ker sta bila še malo lačna. In sem naredila dve jajci na oko in enega okrasila s korenčki, da je nastalo sonce:
 Žal se mi je drugi razlil:(. Ko je zlatolaska slišala, kako mi je žal, da se je razlil in ne bo dveh lepih sončkov, se je takoj javila, da bo ona pojedla tega, zlitega. In ker je bila tako prijazna, sem ji seveda hotela naredit kaj iz tega nesrečnega jajca... In sem ji naredila njenega najljubšega - škrata, vendar:
 Potem je mali to videl in ni hotel svojega lepega sonca. hotel je morskega psa! Ker se mi ni dalo zafrkavat s tem, je zadevo vzela v roke zlatolaska in mu aranžirala korenček...
 v morskega psa - korenje so zobe, zadaj je bel rep in zgoraj plavut:)
Mali ves srečen:). In pojedel svojega morskega psa, kar je pomenilo lep preostanek dneva (lačen mali = grozen dan:D).
Imam svojo teorijo o razvajenosti najmlajših: niti ni, da bi jih starši bolj razvajali (no, ne vedno;), ampak jih crkljajo starejše sestrice in bratci... Potem se pa pojdi...

Ni komentarjev: