23 marec 2015

Pralineji za obletnico

Za Valentinovo sta punci dobili eno knjigico o pralinejih. Zakaj? Zato, ker ju imam rada. Ker je vsak blesav izgovor/praznik dober, da dobita luštno knjigico:). Da bosta lahko svojim (bodočim) fantom delali pralineje (ljubezen gre skozi želodec;), če že hočete neko povezavo. Ker je bila cenejša kot če bi vsakemu kupila par bonbonov, pa sem vedela, da bojo bolj veseli in je bolj zdravo... Ker sem jo kupila že na novoletnem sejmu in so jo zvohali, ko sem jo prinesla domov in so verjetno malo slutili, da jo bojo dobili, ampak ko pride dedek mraz je že dovolj drugih daril in sem rajši malo počakala, ker dedku mrazu pa res ne morem v zelje hodit, ne? Ker... 
je praktično imet knjigo o pralinejih za kako darilce... Tokrat sta imela deda in babi 41. obletnico poroke in je bil kot nalašč dan za preizkusit kak recept...
 Tile pralineji so kavino-orehovi. Orehe sta trla temnolaska in oči, zmlela jih je pa čisto sama (čisto navdušena, odkar so šli s šolo na delavnico v mestni muzej, kjer so imeli vse, kako so delali v "starih časih"). Če usposobim stari likalnik na oglje, mi bo še speglala vse:D.
Meni je preostalo samo še, da sem jim pomagala zadevo sfiniširat in da sem jih zdevala v lepo škatlico:), ki jo je potem mali uporabil za ropotuljico in vse skup ob dostavi ni izgledalo ravno tako kot na sliki:D. Babi vseeno navdušena (pa še deda ni pozabil na obletnico, so mu ptički prišepnili en dan prej;).

Ni komentarjev: