20 marec 2015

Pomlaaad

Tole tudi čaka še od lani in niti nisem mislila več objavit. Ampak ker je ravno prvi pomladni dan in slikic našega praznovanja še nimam na račkotu, pa naj bo tole - ker pomladi je skoraj treba izkazat dobrodošlico:) Čeprav češnje še ne cvetijo v Lj, ampak na primorskem pa:)

Ko so češnje cvetele, 
sm prvič vidu jo, 
kako skozi mene strmi v nebo...
Sonce je sijalo
v njene oči
ki so se zgubile v daljni temi... 

Takrat sem ji reku, 
naj pozabi na vse,
da je dons tisti dan,
ko loh še enkrat začne...
 Spet cvetijo češnje! Spet je pomlad! Vem, dete sem, vsi že veste, da je pomlad in vse cveti... ampak reeees obožujem pomlad! (Poleg tega - kje pa naj težim, če ne na svojem blogu:D) Vsako leto komaj čakam pomlad, ampak letos sem jo pa sploh komaj čakala! Še nikoli tako težko kot letos! In je prišla! In mi prinesla vse, kar sem si želela - no, nekaj je še v delu, ampak delamo na tem:)
Zato mi je tako pri srcu vsako praznovanje pomladi:) Lampijončki na praznik cvetočih češenj, škratki na patrikovo, lučke na gregorjevo, svečke na gregorjevo in svečenico, vse obožujem:). In na srečo je v družini več takih otrok, ki jim tudi ni treba 2x rečt:). Celo kak velik otrok se najde:D.
Kaj vse mi je prinesla pomlad? No, ptički so mi na predvečer gregorjevega prinesli eno rdečo knjigco, ki v praksi pomeni VEČ ČASA. Kar je pri meni ena glavnih in najbolj redkih in dragocenih dobrin, tako da - ptički so zakon:). Malidve pravita, da bomo vsako leto praznovali moj dr. - ker bomo šli spuščat na ta dan vedno ladjice:D je bilo slučajno glih na predvečer gregorjevega, hehe. In za vse firbce: ja, tudi letos smo šli - po zagovoru in zakuski direkt na Gradaščico, hehe. Pred zagovorom sem še lepila našo ladjico (na sliki ni naša, so vse slike meglene, ker je bilo že temno), alfa samček se je samo za glavo držal in rajši ni komentiral:D. Je rekel, da je itak vedel, da me ne bi mogel prepričat:). Pameten dečko, ni kaj:). Ampak kaj pa naj - če sem pa lani obljubila, da gremo letos tudi? Kaj sem pa vedela, da bo glih ta datum:D. No, saj se je vse lepo izšlo:).

Ni komentarjev: