05 april 2013

Pecivo piščančki

Kaj smo še delali za Veliko noč? Med drugim malinovo torto (ta je bila Zanj, ker pač obožuje maline;)). Ampak tu ni nobene slike torte! Ja, torto nismo slikali:D. Pa tudi ni bila nič posebnega (dedi sicer pravi, da bi morala slikat vse torte, ki jih naredim, da bi potem imela album - zdaj veste, po kom mam svoje ideje:D). Vendar je bila ta torta hecna - biskvit naj bi bil nizek, samo za eno plast, čez je bila krema in na vrh žele z malinami. Ko sem jo spekla, pa je narasla še čez model! (ne, nisem se zmotila pri količinah in ja, model je bil prave velikosti, najljubši alfa samček pravi, da je to moja karma, vedno so mi pekači premali, potem pa vse čez teče:D)
Kaj zdaj? Jah, torta z 2x več biskvita = torta z 2x manj kreme (relativno gledano), to pa ni po našem okusu:D. Zato sem 2/3 torte odrezala, za samo torto uporabila samo spodnjo tretjino (hvalabogu, sicer bi zadeva res spet tekla čez - že tako je bila krema tako visoko, da je želatina prišla čisto do vrha...), iz ostanka pa s kozarčkom izrezala valje čokoladnega biskvita.  Te sva potem z Ronjo namazali s skutino-smetanovo kremo (ostanek od torte - ja, na srečo sem tudi nekaj kreme prihranila:), jih povaljali v kokosu in okrasili z mandlji in rdečimi in rumenimi tiktak bonbončki.

In nastali so piščančki:) Moja temnolaska je uživala, ker je spet enkrat imela mami zase:) (kako je to težko najt čas za vsakega otroka posebej... vedno vsi letijo na kup:D No, tokrat sta maladva spala:) in midve sva se igrali s hrano:) tile parzniki so se jim kar splačali, hehe).

Za učke bi bilo fajn imet čokoladne mrvice, vendar jih nismo imeli, zato sva dali kar nastrgano čokolado in lanena semena. Če bi oči obrnili, bi dobili pa azijske piščance, hehe:D.

Zelo enostavno, pa simpatično za male otroke:) In malo večje;).

Ni komentarjev: