27 april 2013

Darilo za malo vrtnarico

Zadnjič je praznovala najboljša prijateljica moje male sanjalke in ker se v šoli trenutno učijo o vrtnarstvu in rastlinah, si je baje želela sama poizkusit. Njena prijazna mami mi je namignila, da bi si želela kaj takega za posadit in da bi ji prav prišla navodila z velikimi tiskanimi črkami. Torej vrtnarsko darilo za malo vrtnarico:)

Tako sva se s temnolasko začeli pogovarjat, kaj vse bi lahko dali njeni prijateljici:) Idej je bilo kar nekaj in moje so bile v manjšini:). Seveda so obvezna semena (različna, malo začimb, malo rožic), vsekakor tudi semena nečesa kar hitro raste, da otrok medtem ne izgubi zanimanja (Ronja je zahtevala, da je eno od semen kreša, ker ji je bilo tako všeč delat zajčka iz kreše). Pa seveda navodila, kako in kam posejat zadevo, žlički in viličke so za sajenje, beležka pa za zapiske - kdaj je seme posejano oz. čebulica posajena, kdaj je vzklilo, kdaj pa je roža zacvetela oz. pridelek požet.

Takole je izgledalo vse skupaj: nekaj vrst semen, čebulice gladiol (ker ima pač rada vijolično), lonček s podstavkom, vata za sajenje kreše, zalivalka in Ronjina čestitka.

Vse skupaj sem zavila z vijoličastimi trakovi, sploh je bilo vse vijolačrno (pravijo, da grejo punčke zdaj direkt iz roza v tole gotično črno-vijolično fazo - kaj me še čaka:D)... In okrašeno oz. zalepljeno z nalepkami, potiskanimi z vrtnarskimi motivi (nekaj nalepk je še ostalo in sem jih kar dala zraven).

Zalivalka je navadna plastenka, kateri v pokrovček z vročim žebljem navrtamo luknje. Deluje super in še poliva se ne toliko, ko otroci nosijo sem in tja - zmaga še za starše:). Zasluge za to idejo ima najljubši samček, jo je pa tudi našel v neki vrtnarski knjigi. Za zalivanje sadik  res fajn varianta.

Takole sem v krep papir zavila čebulice gladiol (dobra stran je tudi to, da jih papir zavaruje pred svetlobo).

Ronjina čestitka (take sta delali s sestrico že za materinski dan). Cvet je origami tulipan, steblo in liste je pa narisala.

Mala vrtna vila iz Fimo mase in z volnenimi lasmi. Na skupinski sliki je še verižica z obeskom iz Fimo mase, vendar te nisem posebej slikala, tako da mi boste morali verjeti na besedo.

In navaden glinen lonček za rože, okrašen s srčki iz Das mase in tematsko pobarvan. Vse skupaj nič, ampak baje je bila zelo vesela (info od mami;). V teh časih imajo navadno otroci razne plastike že preveč in so zato včasih tako oni kot starši res veseli tudi nečesa tako enostavnega:). Se je pa seveda pametno prej pozanimat, kakšne vrste je obdarovanček, ker pri naketerih bo še vedno najbolj palil en velik plastičen avto ali kaj podobnega:). Sem pa vesela, da imata punci take prijateljice, ker je res luštno delat darila zanje, še bolj luštno pa je, če so jih vesele:).

Ni komentarjev: