13 september 2022

Recikliranje starih oblek

Ne vem, ali smo samo mi taki, ampak vsako jesen začnemo besno pospravljat preden se začne šola... Nekak si vsi želimo vstopit v novo šolsko leto malo lažji... Ok, ali pa si to jaz želim, pa otroke silim v pospravljanje, dokler je še čas :D. In kdor je že kdaj bral ta blog, ve, da imam spravljenih kup premalih, zapacanih, strganih oblek, ki jih živ bog noče, pa mi jih je škoda vršt stran... Večino sem take že dobila - premale, zapacane in strgane od mamic, ki jim jih je bilo škoda vršt stran:D...
Počasi bi bil čas, da te kupe malo razredčimo... Tako smo se lotili vseh teh škatel! Na srečo so otroci že dovolj zrasli, da radi pomagajo pri takih rečeh:). Zakaj? Zato, ker se pri tem lahko naučijo šivat:). Win-win:)

 Ampak kaj bi sploh lahko naredili iz teh starih znucanih oblek? KRPANKE, seveda! Za tja rabiš samo koščke blaga in te lahko včasih dobiš še čisto lepe iz hrbtov in če delaš krpanke za kužke iz zavetišča, lahko porabiš tudi zapacane dele, ker je kužkom precej vseeno za fleke, glavno, da je toplo in mehko in nežno za obrisat tačke:). Tako kot sva jih s temnolastko delali že prej:
 In ker obljuba dela dolg - bolje pozno kot nikoli - če se moji ljubi bralki, ki sta se zanimali za tečaj šivanja (ali kdo drug), še vedno hočeta naučit, zdaj smo končno zrihtali prostor za to:). Javite se mi (v komentarjih ali na mail) pa se zmenimo:)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

zdravo..mene zanima ta tečaj za mojo skoraj 10 letnico in mejbi tudi za 13-letnika..mi pišeš prosim na masa.kosir@gmail.com