25 december 2020

Vesele praznike!

 Vsem, ki ga praznujete, vesel Božič! Vsem, ki ga ne praznujete, vesel dela prosti dan:) Tudi če delamo od doma, se prileže, če je en dan dela prost, kajne?;) Kot sem že večkrat rekla: če bi bilo po moje, bi z dela prostim dnem praznovali vse: hanuko, božič, divali, vesak, konec ramadana:D (jap, samo konec, post ni zame)... Ampak Božič je v naši kulturi nekaj posebnega in večina otrok se že veseli daril, ki jih je prinesel Božiček (ostali pa še čakajo na dedka Mraza, ki ima še par dni, da vse zavije, hehe:)

Pri odraščajočih otrocih je najlepše to, da začnejo sami počet vse to, kar si jih nekoč učil/a... in še lepše, ko si znajo celo sami najt nove ideje, informacije, kako naredit itd... in ti res ni treba več čisto nič - in te oni naučijo, kako se naredi takole voščilnico (naredil mali 8letnik čisto sam):
Ker navadno delamo venčke za babice, letos pa se nismo videli in jih nisem delala, je mali vzel stvari v svoje roke in sam  nabral in spet čisto popolnoma sam naredil tale venček za dedija (koooončno smo ga lahko videli - po 3 mesecih! Tako dolgo še nikoli nismo ne prišli na obisk!)
No, pa še ena naša tradicija - Julovo deblo, ki sem ga pa dejansko jaz pekla:D in ki ga vedno naredim za zimski solsticij (ok, kak dan gor ali pa dol, ne bodite no pikolovski!;). A zakaj praznujemo najkrajši dan/najdaljšo noč v letu, saj nismo stari Germani? Ker je pač čisto vsak izgovor dober, da narediš čokoladno rulado s čokoladno kremo, ok? Sem prepričana, da bi se stari Germani strinjali, če bi ga poskusili:D....
Poleg tega so otrokom škratki prinesli sladkorne kroglice za posut kot sneg po Julovem deblu - in če ne naredijo prejšnje naloge, nočejo prinest nove... Tako da je to kar treba...
Uživajte praznike, spečite kaj dobrega, če uživate ob pečici (meni je všeč, ker je tam toplo:), ali stisnjeni skupaj (meni je všeč, ker se je fajn stiskat;) pod odejo ob čaju in z dobro knjigo v rokah (če kdo rabi predlog, sem ravno prebrala Samotnost praštevil, fajn knjiga!) ali  ob sprehodu v naravi (meni je všeč, ker je pač narava) ali ob športu (meni je všeč, ker se je pač fajn zmigat - če je seveda en od mojih ljubih športov:) ali ob poljubni kombinaciji vsega, kar vam je všeč!
PS: V bistvu ne razumem tega jamranja okoli praznovanja Božiča letos! Saj vsi vsako leto poudarjajo, kako je Božič družinski praznik in če s kom, pa si lahko letos z družino:D. Samo z družino ves čas, hehe. In vsi vedno poudarjajo, da je to dan, ki ni namenjen pohajanju po trgovinah ali zabavam, ampak družini  - in to imamo. Se boste za novo leto bunili, ok? Takrat je res sicer žurka in parti in zabava in gneča in gužba in koncerti in kar je še tega (razen za tiste, katerim nosi dedek Mraz in ostanete doma kot mi, hehe;). No, po pravici povedano, za nas se ne bo bistveno spremenilo ne eno, ne drugo. Za božič smo šli do dedija, ker gremo vedno, ker je pač prost dan in gremo lahko. Za novo leto pa pride dedek Mraz, ker je tak fejst dec, da se ne boji virusov, hehe:). Tako da če rabite kake ideje, kako si naredit novo leto zanimivo, samo povejte;). Midva morava vedno improvizirat, ker najini predlogi, da bi kdaj šli kam za novo leto naletijo na tako silovit odpor, da se samo zavlečeva v kot - sva pač "outnumbered":D...

Lepe praznike vsem, pocrkljajte se - za to bo pa letos dovolj časa! Ostanite zdravi in se pozdravite, če še niste čisto tam, ok? Verjamem, da bi blog bralo več ljudi v postelji, ampak si želim zdrave bralce, da boste lahko počeli vsemogoče neumnosti, ki jih tu preberete, ok?;)

Ni komentarjev: