03 februar 2015

Skrivnostna šktala - Eskimi

Končno objavim spet eno skrivnostno škatlo, čas bi že bil, ne? Naši mali me še vedno žicajo zanje, pa sem se tokrat kar nekaj časa pustila prosit (sem pa potem naredila 2 v kratkem času, če to kaj šteje:D). Ker so trenutno in Eskimi, je pač eskimska.
 Tale je Eskimska in not je vata za sneg, ena snežinka (mislim, da plastična), bele legokocke (duplo, ker se igra veliko mali), da gradijo iz njih igluje, dva snežena škratka - eskima (oni so meli take špičaste kapuce, mimogrede in izumili parko), ki sem ju naredila za rojstnodnevno zabavo letos, pa modre in prozorne steklene frnikole za morje in en piškotarček v obliki zvede (ker se tam zelo lepo vidijo), pa seveda polarni medved (iz Duplota), pingvin in kardelo kužkov, ki bi sicer morali bit sivobeli, vendar takih pač nimamo in so tile čisto zadostovali:). Tista dva kamna sta v principu ogrlica iz kamenja in vrvice, vendar sta jo maladva uporabljala za vrvi za pasjo vprego:). Na sliki jih sicer ni, sem jih pa potem dodala: umetne ledene kocke (steklene) iz neke ustvarjalne štacunce.
Seveda bi lahko naredili sneg tudi iz riža ali česapodobnega in je še veliko drugih reči, ki bi jih lahko dali v eskimsko škatlo, vendar je bila tale sestavljena bolj na hitrco in ni ravno dodelana;)
 No, malega to ni kaj dosti motilo in se je zabaval tudi z oranžnimi "haskiji" oz. "malamuti".
Nekajkrat pa se mu je pridružila tudi sestrica:). Je pa s temi skrivnostnimi škatlami pri nas čista loterija: kakšna jim dogaja 100/h in je ne pustijo razstavit, s kakšno se pa igrajo 2-3 dni, pa jih mine... Iščem vzorec, pa se mi zdi najbolj povezano s tem, koliko je majhnih delčkov (čim več čim manjših, se mi zdi, da je ključ;).

Ni komentarjev: