12 februar 2015

Pust

Puuuust!!!! Končno spet prihaja moj najljubši praznik! Ko si lahko karkoli, ko so vsi veseli, pa niso vsi pijani, ko smo vsi lahko otročji in ko je seveda raj za otroke! Da vas spravim malo v pravo pustno razpoloženje, se oglašam enkrat za spremembo malo prej:)

 Ker pazdaj že po tradiciji šivam kostume v noči iz petka na pustno soboto (ne spraševat, zakaj, ok?;), nimam letošnjih slikic, ampak so še od predlani (kje so lanske ne vem, bi morala poiskat;). Ne me vprašat, kako me gledajo v petek, ko pridem kupovat blago za pusta - a letošnjega, gospa?:D Ampak ker je to najbolj norčav praznik, se mi niti opravičevat ni treba:D. Bom nekoč objavila tudi letošnje, če ne prej, pa drugo leto:D.

 Takrat sta si obe pupi želeli bit Hello Kitty (pri tem da sploh nista vedeli, da obstaja risanka - ko sta jo enkrat celo uspeli nekje videt, pa sta bili globoko razočarani - na slikicah je luštna mucka, risanka je pa grozno dolgočasna:D).

No, pa ko smo ravno pri risankah - sama sem bila tudi en risani junak - a kdo ugane, kdo? Tudi oči je bil iz iste risanke, samo zaboga ne najdem nobene slikce.

Takile sta šli na praznovanje v vrtec...

Prvo leto, ko sta si želeli (in si nista premislili) poslikati obraza - od takrat naprej je to hit, včasih je bila pa nočna mora že sama misel, da bi se namazli:. Sem že mislila, da je dedno:D.

In naš mali lev... Ja, res je, imel je kar sestričin bivši kostum... Glede na to, da še ni imel "prava glasanja", ker še ni znal nič pametnega povedat... mi bo mogoče to oprostil;) Mali, vsaj mazala te nisem, ok?;) Pa toplo ti je bilo tudi, tako da - ko boš mel tri, se mi pa oglasi, ok;)

No, letos bodo pa vsak tisto, kar si bo vsak sam izbral, seveda:) Kaj, pa kmalu izveste:)
Veselo pustovanje!

PS: ker padeta letos ravno pust in valentinovo na isti dan, se lahko oblečete v tisto seksi medicinsko sestro / ZF princeso / tiste nore štikle ali karkoliže pač dogaja vašemu možu, fantu, moškemu, "nemožu", karkoližeje;). Gotovo bo postal bolj navdušen nad pustom in valentinovim, če že to ne, pa vsaj nad kombinacijo, hehe.

1 komentar:

mateya pravi ...

vera, ne. ta kostim, ki ga maš tle oblečenga - just no. spooky zgleda :D