17 februar 2015

Letošnji pust

Spet je tu, hehe, pust mastnih ust:). Itak vsi že veste, da je to moj najljubši praznik, kot se za vsako odraslo dete spodobi:). Ravno zadnjič smo se na pustni zabavi pri prijateljih pogovarjali o tem, zakaj je pust tako zelo drugačen (beri: boljši) od vseh ostalih praznikov:
- lahko si kar hočeš, nobenih zapovedi, kaj je treba in kaj ne, kaj se spodobi in kaj ne...
- je daleč najbolj kreativen praznik, narejen za improvizacijo in nore ideje:)
-  priznajte, da ti mora bit simpatičen praznik, kjer je treba jest krofe;)
- je norčav, luškan, zanimiv, drugačen, divji, glasen, zabaven,...
- še vedno imaš lahko tradicijo (greš na povorko, gledaš tradicionalne maske...), ampak te ne omejuje, ker si še vedno lahko karkoli
- ni treba it k nobenih sorodnikom:D, ampak ga lahko žuraš s prijatelji brez slabe vesti ali pregovarjanj:D
Skratka, ima vse:)
 No, letos smo bili celo VSI oblečeni! Jap, tudi oči - več o tem malo kasneje;). Kot je že tradicija, sem kostume šivala zadnjo noč, zato bi ježek lahko imel malo več bodic, vendar mi je zmanjkalo blaga, trgovine pa ne delajo takrat, ko delam jaz:D... Vseeno pa če se zvije v kroglico, kot naredijo ježki, je nekak jasno, da je ježek, ne?
 Mušnica je bila daaaaleč najlažja za naredit in najhitrejša:)
 Uganite, kaj si je zažele bit moj mali! Riba žagarica!!! Še stric gugl ni našel nobenega pametnega kostuma na to temo (samo 2, pa še ta dva sta bila nikakva).
 Sem upala, da si bo premislil, ampak seveda se ni dal (druga izbira je bila riba napihovalka, tako da... bi bila v vsakem primeru v riti:D). No, na koncu se mi zdi, da je njegov kostum prav dobro uspel, haha! Čeprav ga potem najprej sploh ni hotel obleči in je želel bit žirafa (temnolaskin kostum izpred od predlani), kar je potem bil v soboto, no, danes pa se je pustil prepričat, da poizkusi svojo žagarico, hehe.
 Pa oči? Hehe, pravijo, da si izbiramo fante, take, kot so naši očetje in zgleda, da je to malo res... Moj oče je zelo fajn oče, ampak sovraži pusta! In lubi... hm, tudi on ni bil preveč navdušen... Saj se je kdaj našemil, ker je bil pač zaljubljen;), ampak neke strašne želje po tem ni nikoli čutil. Ampak... punce lahko prepričamo fante v (skoraj) vse, samo pravi način moraš najt! Tako sem našla en kostum, ki bi mu znal bit všeč in mu ga pokazala, čisto kot zabavno idejo... No, ker mu je bil všeč, sem imela dovoljenje, da mu ga naredim in potem je bil navdušen! Jaz pa čisto vesela, da mi je uspelo navdušit ga za moj najljubši praznik:)
 In kaj je? Melanocetus johnsoniiTo je ena globokomorska riba (po ang. anglerfish), ki sveti z lučko, s katero privablja druge ribe in jih potem pohrusta.
 Takole je pomigal z "lučko"... in ustrašil vsakega, ki je prišel mimo (razen otrok - to ima že izkušnje, da ni dobro pretiravat:D, čeprav se je zeloooo težko zadrževal;)
PS: v službi so nekateri sodelavci vedeli celo družino, kamor spada to čudo! Tako da komur se zdi ta kostum zgrešen, mora samo na nekaj ur biologije:D. Aja, sama nisem bila tako originalna - orientalska plesalka, samo nimam slikice. Sem imela že fajn kostum in ga je bilo treba enkrat uporabit:).

In kaj so bili vaši otroci (in vi, če ste se šemili) za pusta? Je imel še kdo kake odbite ideje, ala riba žagarica? Mene vedno presenetijo s tem, kaj si želijo bit... In mi je vedno izziv naredit tako, da se ipak ve, pa da je vseeno nosljivo, pa po možnosti (kadar se da), da je kostum (vsaj del) uporaben tudi sicer... Kako vi rešujete te zagate?

1 komentar:

mateya pravi ...

dobra angelfish :) za žagarico sem pa prvo mislial, da je narval in bila razočarana da ni :D