08 februar 2015

Čokoladne fige za Prešernov dan

8.2. gremo pač vedno v kak muzej ali galerijo in delamo figovčke. Slik iz galerij imate tako na netu veliko precej lepših, kot jih je trenutno sposobna naredit moja malenkost (sploh ker nikoli ne vadim, saj polkrat pozabim foto in druge polkrat mi crkne baterija:D), tako da naj vas samo povabim kam za naš lepi kulturni praznik, ki prav grdo pade na soboto (vedno sem občudovala Špance, ki imajo fiksno število praznikov - če pade ta na vikend, imajo pa prost petek - meni se zdi ideja več kot odlična! A naredimo referendum?)
No, pa nadaljujem še eno tradicijo - to je objavljanje iz prejšnjih let;). Ampak ker ste zdaj že pozni za delat kake strašne umetnine iz suhega sadja, kjer bi bilo treba namakat fige in kompanijo vsaj za čez noč, vam bo tale enostavna sladkarijica mogoče prišla prav:
 Slike so porazne, vem, ampak to je bilo posneto še zvečer, pri umetni svetlobi, v malem stanovanjcu;) (ne me spraševat, zakaj nisem slikala pri naravni svetlobi - ko je bila naravna svetloba, ni bilo več fig;). Dobre so bile pa čokoladne fige vseeno (glej čisto spodnjo sliko, kdor ne verjameš;). Zakaj fige na Prešernov dan, smo že razpravljali...
Poleg tega, da so prav salamensko dobre, so tudi zelooo enostavne (popolna kombinacija za mlade mamice;)
 Potrebujete samo suhe fige in čokolado (mi smo vzeli jedilno, temno - lahko pa vzamete tudi mlečno ali belo, če vam je bolj všeč). Čokolado stopite ali nad soparo ali kar v mikrovalovki, premešate in vanjo potapljate fige, ki jih držite za peceljček.
 Potem jih date na peki papir in ven na mraz, da se čokolada lepo strdi - v principu... Če ti jih vmes že ne požrejo:D. Pri nas sta 2 zmanjkali v času, ko sem se obrnila po fotoaparat (ki je bil ZRAVEN mene, na dosegu roke, samo pobrala sem ga iz pulta!) No, danes, če ne bo časa za kaj bolj kompliciranega iz suhih fig, je tole zlata rezerva, ker je dobro, enostavno in relativno poceni:). Zmagovalna kombinacija:) Če se komu tega ne da delat, jedel pa bi, pa dela Gorenjka tudi suho sadje, oblito s čokolado, samo ni več tako zelo poceni kot tole;).
Lepo se imejte, kaj zanimivega si oglejte in fig se najejte!

Ni komentarjev: