18 oktober 2022

Jedi iz gob

 Kot sem zadnjič pisala, smo šli nabirat gobe - in bili precej neuspešni. Vendar se je po tem očija usmilil njegov sodelavec in tako so šli nabirat gobe na njegove skrite kotičke, daleč stran od preobremenjene Ljubljane (oči je vzel s seboj še 2/3 otrok). Midve s temnolasko sva imeli delo in se tokrat nisva mogli pridružit, ampak oni pa so bili tokrat zelooooo uspešni!

Gobji ulov... Kar lepo, kajne?
In seveda smo potem kar nekajkrat jedli gobe in še kar nekajkrat jih bomo - ker smo jih precej zmrznili:) - toliko celo mi ne pojemo;)
Ponosni alfa samec s svojim ulovom:)
Pa sem se spomnila, da bi mogoče komu pomagal seznam, če tudi naenkrat nabere veliko gob:

- gobe z jajci, klasika pač;) - nam je najbolj všeč z jurčki
- ajdova kaša z gobami - slovenska jed, dobra in omamno dišeča, spet najboljše z jurčki
- pohane marele - to babi rada naredi
- na ponvi ali žaru popečene marele - najljubša gobja jed malega princa
- šampinjoni na žaru ali ponvi, v katere daš malo smetane in košček plesnivega sira - obožuje temnolaska
- domače testenine z lisičkami - prirejen recept po Jamiju in moja najljubša gobja jed
- gobova juha - super, če imate različne gobe, saj je najboljša iz različnih
- juha iz tintaric - to je delala moja mama, mi nismo bili najbolj navdušeni, ampak mogoče ima kdo rad
- ajdovi žganci z gobovo omako - zlatolaskina najljubša jed - kot vidite ajda in gobe lep pašejo skup
- pica z gobami - sicer jih ne boste veliko porabili, če se vam pa ravno par gobic valja, je pa super
- slana pita (quiche) z gobami - pri nas vsi obožujejo slane pite
- gobova omaka in riž ali testenine - možno jo je naredit iz praktično katerihkoli užitnih gob - no, v teoriji jo je možno naredit tudi iz strupenih gob, vendar upam, da nikogar toliko ne sovražite, da bi rabili ta recept;)

Čeprav nisem mogla zraven, je pa njihovo gobarjenje navdihnilo tole ilustracijo:)

Kako pa vi najrajši jeste gobe?

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Tintnice so super za k zrezkom v omaki. Mi jih posušimo, zmeljemo in med kuhanjem dodamo žlico ali dve.

veri pravi ...

Dobra ideja! Sušila jih pa še nisem! Sem pa ravno zadnjič gledala, kako naredit iz njih črnilo na Pineterestu... Je pa zgledalo precej packarija, tako da ne vem, kdaj se bom tega lotila:D. Sušenje bi pa šlo - mi smo nasušili jurčke, tintnic pa res še ne - moramo probat, hvala!