02 avgust 2022

Zapestnice iz ostankov blaga

Kaj smo torej delale ta blaženo mirni teden, ko smo bile same? Med drugim tele zapestnice iz ostankov blaga, perlic, žice in vezic. Poceni reč in izredno praktična, saj so zapestnice zelo močne a gibke, da jih lažje spraviš na roko (oz. ni treba da so za to gigantske - nimajo vsi takih mini rok kot jaz - sem naredila par zapestnic za prijateljice, ki jih niso mogle stlačit gor, preden sem se naučila, da so moje roke ("hands" del) nenormalno mičkene:D)...
Ko so bili otroci mali, smo vedno med najhujšo vročino doma ali brali ali ustvarjali (navadno pa oboje) - da so bili v senci, pa da niso umrli od dolgčasa in težili, kdaj bojo lahko šli na plažo in da nam ni treba jest v najhujši vročini, ko nikomur ne paše. Ker ima veliko ljudi tu ta ritem in ker vsi radi ustvarjamo, je bilo to vsem fino. Tako se je to nekak obdržalo do danes. POgledamo, kaj imamo in ustvarjamo s tem:).
Ok, jasno mi je, da nima vsak na dopustu s seboj klešč, ampak včasih si jih lahko kje sposodiš od kakega prijaznega hišnika;). Me smo vse potrebno imele doma, ker pač dopustujemo v mamini hiški, ki kot vsaka hiša potrebuje neko zelo osnovno orodje. Perlice so še od "predotroškega" časa, ko sem včasih imela čas delat nakit za prijatlejice;). Zdaj bojo prav prišle zanju in za njune prijateljice (ker ne vem, če bojo moje prijatlejice pri 40ih še nosile raznorazne perlice in boho zadeve;). In seveda za porabit moje gore ostankov blaga - ker sem znana po tem, da ne morem vršt ničesar stran... in ker je recikliranje moja strast, kakor se to čudno sliši:). No, angleži bi rekli "upcycling" - to mi je najbolj všeč, ko narediš stvar boljšo kot je bila prej, preden je postala smet:).
Že pred leti sem našla tale luškan video navodilček, zadnjič pa še tega in smo vse skup malo po svoje skombinirale. Kako?
1. Odrežeš vezico na željeno dolžino in pazite, da se konca prekrivata ter ju zlepite skup
2. Oviješ zapestnico s trakom iz blaga (krasen način z aporabit tiste male ostanke, s katerimi nimaš kaj počet;) - take stvari imam vedno rada, ker imam vedno milijon koščkov, ki mi jih je škoda stran vršt) - na koncu zavežeš z vozlom in/ali zalepiš.
3. Oviješ vse skup z žico, na katero sem pa tja daš kako perlo ali perlico:) - zaključki po želji - spirale ali vtaknjeni med blago, samo pazite, da ne bojo bodli. Če nimate žice, lahko povijete z vrvico, prejico, tudi z laksom bi šlo (ampak me smo srečne, da trenutno ni laksov okoli:D)
To je to - simpl ko pasulj:). Naredile smo nekaj zapestnic za darila za prijateljici, ki tu godujejta in še nekaj za njiju. In vsekakor jih bomo še delale - in tu in doma (in kolikor ga poznam, se nam bo verjetno pridružil tudi mali;), on ima zelo spretne prstke in ustvarjalno glavico) - no, zdaj ga pa že malo pogrešam, se verjetno čuti, ne?:D Prekrasno mirno popopldne, preživeto v senci, da mi mojih punčk ne bo sonce scmarilo;). Vidite - ne rabiš ne vem kaj za naredit spomine;). Ali boho nakit.

Ni komentarjev: