14 junij 2022

Moj prvi tečaj na spletu - kako narediti skicirko brez šivanja

Končno sem objavila svoj prvi tečaj na spletu (na Skillshare-u), je v angleščini, ampak verjetno boste vse razumeli, ker je vse posneto - če bi pa kdo imel kakšno vprašanje, pa sem seveda tu za vas:). Kaj se boste naučili, če kliknete link in pogledate tečaj? Kako naredit takole skicirkico - vse - kako zložit strani, kako okrasit naslovnico in kako vse skup sestavit. In še kak nasvet ali dva o tem, kako to počet skup z mulčki;). Ja, za vas je zastonj, ker lahko učitelji damo link do zastonj tečaja za ne vem koliko oseb že (nisem preveč dobra v teh pravilnikih) ali pa za nek določen čas - ne vem, skratka, če vas zanima, najboljše, da pogledate, pa je;).
Dobra stvar je, da za tale projekt ne rabite nič posebnega - v bistvu rabite samo ostanke otroškega likovnega materiala - tri risalne liste in lepilo, pa nekaj recikliranih papirjev (papirnata vrečka, škatla od riža, testenin ali kosmičev, itd...)

Takele male skicirkice bomo naredili skup na tečaju...
 
Tole mečkam že eno leto! Pred enim letom sem imela že precej posnetega (potem sem nekaj še enkrat snemala, ker se mi seveda ni zdelo dovolj dobro :D), osnovano sem mela pa že celo serijo lani maja - ampak nikakor se nisem mogla pripravit, da bi dala ven cel tečaj. Zakaj?

in takole jih lahko uporabimo...

Po pravici povem, sem se strašansko bala. Vem, da nima nobenega pametnega smisla, ker kaj pa je najhujše, kar se lahko zgodi? Da ga nihče ne pogleda - in bo isto, kot če ga sploh ne bi dala ven (oz. še vedno sem se precej naučila vmes, torej sem še vedno na boljšem;) in ko sem bila mlajša, bi verjetno veliko lažje takoj objavila tečaj - takrat sem delala prek študenta in sem si vedno rekla - če jim ne bo všeč, mi bojo že povedali, sicer so me pa sami izbrali. Potem ko si starejši, pa začneš malo več pričakovat od sebe - v bistvu začnejo tudi drugi;). In potem se to včasih preseli na vsa možna področja, kjer tudi ni tako zelo osnovano. Vse skup gotovo izvira še precej dlje, kot večina stvari v otroštvu, ampak vseeno  - če je še kje kaka mamica, ki preveč pričakuje od sebe tudi pri hobijih - da ve, da ni sama;).

ali pa narišemo posajeno zelenjavo;)... karkoli...

Ampak zdaj sem se ojunačila in dala zadevo ven - navsezadnje je za moje ljudi (pač ne vem koliko in za ne vem koliko časa, ampak trenutno) zastonj - torej tudi za vas - tule je link do tečaja, da si ga lahko pogledate čisto brez obveznosti:).

Upam, da vam bo všeč, ker si res res želim prinest naravo in ustvarjanje v čim več družinic - takih in drugačnih:).

Ni komentarjev: