04 november 2017

Luštni izzivi

Ne, ne govorim o problemih, ki jim po novem moraš rečt "izziv", zato da se lepše sliši in zgledaš modern in pozitiven in splohinoh razsvetljen;). Ne, mislim na izzive, ki so luštni, ki si jih sam daš, ker je nekaj fajn, ker bi v nečem rad bil boljši, ker veš, da je dobro zate in si jih sam izbereš. Dobri, luštni izzivi torej;).
Oktrobra sem prvič v življenju sodelovala v takšnem izzivu - tiste druge "izzive" sem seveda spoznala že prej, ker nikomur niso prihranjeni in ja, včasih res prideš močnejši na drugi strani ven, ampak meni so vseeno bolj všeč tile, taluštni;). Inktobre je izziv za umetnike, ustvarjalce, risarje in amaterje, ko vsak dan narišeš eno sliko s črnilom (katerokoli črnilo: tuš, markerji (flumastri), brushpen, kuli, itd...). Pričakovala sem, da bo veliko težje zdržat do konca, da bom imela probleme z inspiracijo (kaj narisat) in da se mi ne bo dalo, pa je bil neznansko zabaven (kljub vsej neprespanosti in neznanju sem uživala vsak dan ob učenju novih tehnik do 4h, 5h, 6h ponoči:) in vedno komaj čakala večer, da grem risat, tako da mi je bilo kar žal, ko ga je bilo konec. Tu je ena slikica iz inktobra za pokušino,
I guess i missed #elfs as for today's #inktober2017 this little one just refused to leave my mind and demanded to be drawn and so i did not go with the prompt this time and followed her little smile. I am very sorry for the lighting as the colors are just not real and i prefer those. Maybe i should photograph a day late in daylight?
.
Today for #inktober i made my first real color study for this #drawing  and I'm glad i have although i went with my first idea;). My #ink lines are still messy but overall i kind of like this one:). What do you think?
#ink #brushpen #elf #leaf #aquamarkers #markers #sketching #sketch #draw #original #originalart #characterdesign


če bi pa koga zanimalo, lahko naredim en kolaž ali slideshow tudi na blogu (tega še ne znam, bi bilo pa čisto fajn, če bi se naučila, tako da me komot zbrcate;). Niso popolne, ampak kot pravi avtor inktobra: "finished not perfect" (končano, ne popolno - in to je zdaj moj novi moto:)).

Ker mi je bil inktober tako strašansko všeč, sem se odločila, da bom nadaljevala:) Novembra so trije izzivi, ki so mi všeč:  huevember - ko vsak dan uporabiš določeno barvo, novmarker, ko rišeš s flumastri (markerji, kakršnimikoli) - ta dva bom kar združila, ker za prvega lahko ustvarjaš v katerikoli tehniki. Pa nanorimo, ko moraš vsak dan napisat vsaj eno rimo (ali celo pesmico, kakor si daš izziv), tega delata punci. Potem je tu še movember (move - vsak dan se gibaš / športaš), ta itak ni problem, ker sem rahlo obsedena (kot da je možno bit "rahlo obseden";) - beri torej: čisto nora;) na letečo jogo (akrojogo) - mimogrede drug teden se začnejo začetni tečaji in tole toplo priporočam:). Če kdo ne ve, kako bi se gibal;) Bom enkrat malo več napisala o tem...
Ti izzivi so me tudi spravili na socialne medije, ker je to pač v pravilih:D - instagram in facebook, ki sem se ga otepala kot hudič križa, ker res ni ljubezen na prvi pogled :D. Povsod sem večna optimistka, če bi me kdo iskal;). Sicer mi je blog še vedno najbližje, ampak počasi se moram modernizirat, pravijo;).
Katerih izzivov se boste pa vi lotili v prihodnjih dneh? Vam je kakšen od teh blizu? Ali imate kakšne bolj grozne na pladnju (nekateri se oločijo hujšat, recimo, to voljo sem vedno občudovala, meni so diete nekaj najbolj groznega...)

Ni komentarjev: