14 maj 2017

Darilca za malo pasjo lastnico

Ko smo si v "novem" domu (ne vem, če je po 2 letih še smatran kot "novi", ampak to je bilo še lani:D) že dodobra ustvarili novo socialno mrežo, si na rojstne dni že spet upam nosit doma narejena darilca:). Zakaj? Ker so bolj osebna, bolj zabavna, bolj posrečena in jih lahko kombiniraš s kupljenimi, da dobiš točno to, kar si nekdo želi:). Temnolaskina prijateljica je lani dobila kužka in malo zatem je imela rojstni dan. Zato so ji otroci nesli kužkasta darilca:
 najprej z bonbončki napolnjenega kužka iz papirnate rolice in kartona.
 Ker je deklica edinka in ji je bilo takrat po pričevanju mame velikokrat dolgčas, sem ji naredila tale mini plakat proti dolgčasu - idejo, ki sem jo imela že leta pripravljeno za čas, ko bodo moji začeli težit, da jim je dolgčas, vendar se to proti mojemu pričakovanju še vedno  kar ni in ni zgodilo in je zato reva idejasta samevala tam nekje zadaj, zaprašena, med mojimi nevroni... in čakala svoj čas. No, bila je zelo vesela, ko je ta čas prišel, pa ne glede na to, čigavemu otrok zna bit dolgčas, hehe:)
Tole pa je bila rolica z barvicami, kakršne je naročila, da so ji všeč:). Znotraj je bilo blago s kužki, kar se žal ne vidi, ker sem pozabila slikat odprto:(.

PS: Nekatere male punčke zelo rade uporabljajo rolice za barvice, jih vestno zatikajo in razporejajo po mavrici, nekateri mali fantki pa bi to jemali kot čisto mučenje (spoli so seveda lahko zamenjani, samo pri nas in v temnolaskinem razredu je pač tako;). Samo za opombo, da ne bo takega darila dali kakemu malemu divjačku, kjer je še zmetat barvice v puščico preveč;).

Ni komentarjev: