20 julij 2015

Sonce

Sonce pripeka kot za stavo, UV sevanje je baje 9 od 10 možnih točk in mi, ki nam nikoli ni prevroče, smo se odločili to proslavit z vsem možnim na temo Sonca:).
Malo zato, da ni dolgčas in lažje počakamo očija, malo zato, da lažje počakajo v senci preden gremo popoldne spet na plažo (čeprav s tem presenetljivo nimam težav, oni bi lahko bili cel dan notri/na terasi) in malo zato, ker je tole sonce res zakon! Ob večerih smo opazovali sončni zahod, ker so na morju res čarobno lepi... Ker so letos prvič vsi 3je stari 3+, sem prvič v zadnjih 8ih letih lahko na počitnicah prespala vse sončne vzhode in mislim, da me vsaj še kako leto živa sila ne pripravi več do tega, da bi ga šla gledat - beri, da bi se prostovoljno in nalašč zbudila tako zgodaj, zdaj poleti, ko so res zgodaj:D.
Potem smo na plaži včasih pozdravile sonce - jogin pozdrav soncu...
Punci sta igrali Zemljo in Sonce in se vrteli ena okoli druge (vedno samo Zemlja, ja;), več o tem enkrat drugič.
In v lokalni mini knjižnici smo uspeli izbrskat celo dve knjigici na to temo - ena je bila sicer v italijanščini, ampak z malo pomočjo google translate-a, sem razvozlala vse besedice in sem jim lahko prevedla celo knjigico:). Slikice so bile pa prav luškane in malemu zelo všeč. Druga je bila o vesolju, kjer je notri polno zanimivih podatkov, tudi o Soncu in jima je bilo zelo zanimivo. Če ne drugega, jima nuklearna fuzija ne bo zvenela tako grozno tuje, ko bosta čez 10 let poslušali o tem:D. Sem se pa še jaz nekaj naučila, prav fajn dobit kako tako knjigo pod roke!
Če ste dalj časa na počitnicah, se splača najt kako malo knjižnico, če obstaja v vašem malem počitniškem kraju. Če je ni, povprašajte sosede, ki kampirajo poleg vas in se dogovorite za kako izmenjavo - otrokom je to vedno zanimivo, nekaj novega, če je v tujem jeziku, pa še toliko boljše:)

Ni komentarjev: