06 april 2022

Nova sobica!!!

 Uganite, kdo dobi novo sobico!!! Takole je izgledalo prej...
 Kupi škatel, ena na drugi in grozno globoka in nepraktična omara (in to je po prvi rundi preurejanja...)
Zdaj pa sem dobila pohištvo (novo!!!) kakršnega sem si želela:) *Hvala lubi, da si mi ga sestavil:)
Takole je izgledalo med tem... Človeka kar stisne pri srcu, a ne? :D
Ampak skoraj vse že pospravila - bom v kratkem poslikala še končno varianto:) Samo da veste, zakaj se bolj poredko oglašam - tole je padlo notri mimo vsega, kar že imam in se mi je malo nagrmadilo - in kot ste nekatere že opazile, se mi pomanjkanje spanja začenja poznat;)

 

2 komentarja:

Anja pravi ...

Wiii a ni fino na novo razmišljat kam se bo kaj pospravilo in potem ustvarjat, karkoli že v novi sobici. Prav vesela zate! Prijetno prerazporejane ti želim! Do takrat čakam(o) na še kakšen prijeten in vzpodbuden zapis ��

veri pravi ...

Hvala za tole veselje, mi je prav polepšalo dan! Ja, res je fino si uredit stvari - sploh če imaš potem na novo možnost naredit tako, da vse nekak dosežeš:). Sovražim umikat stvari, premikat škatle itd... Rada imam, da lahko vzamem iz police, predala,... in to je to:)
Je pa precej tega materiala... mislim, samega pravega kupljenega niti ni toliko... Par barv se je zasušilo, ker so bile nekje zadaj spravljene:D, ampak barve niso problem. Imam pa škatle in škatle raznih stvari, ki "pašejo v smeti" po normalni pameti:D. Po moji seveda ne, to je vendar ustvarjalni material:D Izrezki iz revij, stari letaki, papirčki od sladkarij, razrezane papirnate vrečke, milijon tistih plastičnih pladenjčkov od sladkorčkov,... ma, ni da ni :D. Bom naredila enkrat turo:)