03 februar 2022

100 ur zunaj

 Zadnjič sem iskala razne izzive in našla tegale - pa se mi je zdelo, da ga moram delit naprej:) 100 ur zunaj - torej pravilo je, da naj bi v enem letu nabrali 100 ur, ko smo z otroki zunaj. Kdor ima dojenčke ali male otroke, verjetno to naredi že v enem mesecu, pri starejših pa je najti čas za v naravo vedno težje ob vseh drugih dejavnostih. Vseeno je za nas to je zelo dosegljiv cilj, zato smo ga malo napumpali - 100 ur zunaj dokler ne gremo na morje (ker tam smo tako in tako ves čas zunaj in ne šteje;).
Če vas motivirajo socialni mediji, se lahko pridružite izzivu na raznoraznih omrežjih (sama nisem prav velik ljubitelj, meni čisto lepo delajo križci v načrtovalčku;), ampak karkoli vas spravi v naravo, je super!

Kdo bi se nam pridružil? Lahko vzamete "izi" varianto, torej 100 ur na leto, ali pa "advanced" torej 100 ur zunaj od 1.2. do nekje 1.7. recimo - 5 mesecev, torej 20 ur na mesec, to je 1 uro vsak delovnik ali pa 2,5 uri vsak dan v vikendu - vsekakor zelo izvedljivo:). Seveda lahko greste ven enkrat čez teden, enkrat čez vikend, enkrat oboje, enkrat nič, ker ves čas dežuje in ste prehlajeni, recimo. Je pa fino imet v glavi, da je treba vsak teden povprečno nabrat 5 ur in ker je malo težko prinest not 5 ur, je najboljše vsak teden it kaj ven;).

Če kdo ne ve, kaj počet zunaj, naj se mi javi, imam kup idej;) (itak, edino, kar ima, so ideje in dobra volja;) - no, pa fajn otroke. Pa lubija. Pa kitaro. Pa računalnik (ki malo krepa, ampak ajde). V bistvu imam ogromno:). Skratka - če ne veste, kako se zabavat zunaj, se javite. Če bi šli kdaj z nami na sprehod, se javite. Če ste se imeli zunaj fajn, ko ste se po tej objavi spravili, se mi lepo prosim javite, ker mi boste naredili dan:)

6 komentarjev:

Anja pravi ...

Bomo šli ven ker je zunaj sonce 😀 če bodo otroci ZA greno na Pogačarjev trg drsat. In naberemo kvoto ur zunaj... izziv pa prestavim na November in December ko smo premalo zunaj 🙄

In btw. Super je da so objave raznolike, res jih rada preberem četudi vedno ne komentiram. Ta najstarejša po novem skrbi za jedilnik in izvedbo enega obroka ob sobotah in zelo uživa. Sploh ker vključi tudi tamali dve, takrat uživam še jaz 😀😀😀

Unknown pravi ...

jaz se javljam za ideje za zunaj..
ponavadi v naši dobravi bršljan napada vsa drevesa-očitno ni nikomur mar in smo mi reševalci in sekamo in trgamo te bršljane..
bolj okoli hiše moja 9 letnica nima več idej kaj početi medtem ko njena mamica-beri jaz uživam na sončku ob kavici:)))

veri pravi ...

@Anja, to me pa prav strašno veseli! Super je, če se dobre ideje širijo in to, da otroci kuhajo, je vsekakor odlična ideja! In ko so malo bolj samostojni in tudi res dobro počistijo za seboj, smo res lahko takrat z možgani na paši!
Ja, novembra se hitro zaležimo not... Decembra nas navadno vse praznične aktivnosti nekak ven spravijo (pa gledat lučke, pa lutke tu, pa sprevod tam... mislim, na normalno leto;)... Se priporočam, da me pocukaš za rokav takrat, da se še mi spravimo:) Zdaj imamo 100 ur zuni do Unij (morja):) Zaenkrat imamo 2 uri, haha:D
Pa hvala za feedback! Se vedno malo bojim, ker sem "all over the place" - kako se temu reče po slovensko - raztresena, raztreščena? Ampak sem zelo vesela, če je komu ta moja zmedenost všeč:)

veri pravi ...

@unknown, hvala za idejo za zunaj! Reševalci bršljana pa res še nismo bili! Pri nas imamo bršljan čisto blizu okoli ene ograje - ampak ni napadana, ker ni živa - se pa nihče ne buni, če vzamemo kako vejo, kadar jo rabimo, so fajn lastniki:).
Ok, potem pa pridejo ideje za okoli hiše - praktično, ker so naši otroci non stop v karanteni:D... Bom napisala - če pozabim, me prosim spomnite, ker sem včasih precej raztreščena (če slučajno še kdo ni opazil:D).

Unknown pravi ...

Drugače je 1000 ur zunaj v enem letu ne 100. Imam na vratih nalepljeno drevo s 1000 listki in za vsako uro zunaj pobarvam en listek.

veri pravi ...

Aja? No, to ima več smisla, vsekakor! Ampak na IGju je 100hoursoutside, se mi zdi. Kakorkoli - več kot je, boljše je:) 1000 ur je pa že malo večji zalogaj... TO je 3 ure na dan... ta je kar... če nisi ravno na porodniški, takrat smo to presegli še pa še :D