02 junij 2015

Spuščanje zmaja

Pomlad je kot nalašč za spuščanje zmajev! Tegale sem kupila enega mrzlega zimskega večera za par evrov, ker sem ugotovila, da je boljše vrabec v roki kot golob na strehi (beri: že par let se spravljam, da bomo naredili domačega zmaja, pa še ni bilo nič iz tega). Potem mi je kolega povedal, da so ga kupili in dela, pa sem poskusila še jaz. In tako sem bila spomladi že pripravljena in smo presenetili temnolasko enkrat, ko smo jo prišli iskat v šolo:). Toplo priporočam taka presenečenja:).
 Punci sta sestavljali zmaja z malo pomočjo moje malenkosti, da sem dešifrirala bolj kilava navodila... No, na koncu nam je uspelo:)
 Prvi poskusi so bili bolj klavrni...
 Kmalu pa se je zmaj lepo dvigal visoko v zrak in navdušenje je bilo na višku... Potem so se začeli tehnični problemi, značilni za kitajsko robo za par evrov;) - zadeva je začela razpadat po šivih, vendar nam je vseeno uspelo spet usposobit zmaja. Sta mi pa pupi že navdušeni predlagali, da bi lahko naredili sami zmaja, pa takega, ki ne bi nič razpadal (ne bi se nikoli spomnila na to;). No, zdaj ga bom zgledala res morala delat:D.
 In mali? No, on je pol prespal...
 Potem so še nekaj poskušali vsi skupaj, vendar ni bilo več dosti vetra. Priporočam kak res vetroven dan in malo iznajdljivosti pri napeljavanju vrvice, ko se strgajo rinke, kjer naj bi bila v originalu.
 No, kmalu se je naveličal in se rajši šel krokodilovega zobozdravnika.
Lepo spuščajte razne leteče pošasti!

Ni komentarjev: