12 februar 2013

Lanski pust

Tele slikice sem dolžna že eno leto - lanski pust. Ja, vem, zdaj bom pa letošnjega dolžna:D. Ampak recimo, da mi bo letos prej uspelo. Kaj sta bili punci lani? Temnolasa modrookica je eno najbolj izvirnih bitij, kar jih poznam in si je zaželala bit ŽIRAFA! Jap, nimam pojma, od kod ji ideja, ampak niti malo ni pomišljala, žirafa in pika. Ja, ok, potem pa žirafa...

Na srečo sem dobila točno tako blago z žirafjim vzorcem in kosmato, da je bila res prepričljiva:)

Ker sta si zelo želeli it v maškare, sem nekako prepričala lubija, da gremo vsaj do par sosedov. In takrat sta seveda rabili nekaj, kamor bosta dajali sladkarije. Ronja je želela "žirafovsko torbico" - ki jo še zdaj nosi ČISTO VSAK DAN in praktično od jutra do večera (če smo doma). Neverjetna je s temi torbicami, samo še njen ovratnik je tako in:D (to je en star ovratnik iz 60ih let, ki se z gumbkom zapne prek oblačila, to ves čas nosi in spravlja svojega očija v obup:D. Vsakič se pričkata, da s tako ne bo šel ven, v javnost). Vsi obiski se obregnejo ob ovratnik (omenjam ga zato, ker res paše k temi - pust:D),... skratka postal je že ikona:D

No, takole je izgledala mala žirafa v polni bojni pripravljenosti za v maškare - s torbico, ki ima tako zelo varovalno barvo, da vidim, da se je sploh ne vidi kaj dobro... (mimogrede, tej torbici sem morala že 2x popravljat naramnico, ker jo je mala uporabljala nekako tako kot metalci kladivo:D. No, zdaj sem naredila temu konec in za trak uporabila neko "heavy duty" gurtno, široko 5 cm:D)

Ampak priznajte - ne moreš, da ne bi takle žirafici naredil še rožičkov in ušes:) (repek je prišit na pajaca, na sliki, kjer kuha, se ga celo uspe razločit, če veš, kam moraš gledat:D). Rožički imajo not žico (navadna vrtnarska) da lepo stojijo po konci in vse skup je zmontirano na plastičen raif še iz moje mladosti:D (hočete rečt, da sem zdaj pa stara, al kaj?:D)

Evo, dokaz, da je bilo tole lani... Tole malo bitjece, ki ga ima sestrica tako rada, je zdaj naš enoletnik... Kako čas beži! Sploh na porodniški...

Lejla je hotela bit SPET lev, enako kot leto prej. Kar bi bilo verjetno večini staršev krasno, kao ne bo treba novega kostuma kupovat, vendar to ni čisto tako, saj ji je bil stari kostum premali, ker so vedno narejeni po meri in ker mala pač seveda vmes raste... In sama rajši poizkušam nove kroje in vzorce itd... in se mi niti ni dalo delat ŠE enega leva, ampak si je pač to želela, nimaš kaj... Ja, strašno všeč ji je bilo, če si je obrnila kapo narobe:D

No, tole je njen lani novi kostum za leva. Ker nisem dobila enake barve pliša, je tokrat lev bolj rdečkast in ima glavo druge barve (kapa ji je bila namreč še prav... in se mi ni dalo delat še ene...). Rokavičke so ji tudi še lepo pristajale (imajo izvezene krempeljčke). Rokavice so iz flisa, pajac iz pliša, obrobljen z umetnim krznom.

Grrr!!! Pojedel vas bom!
No, saj je čisto prijazen levček v bistvu, a ne?;) Aja, verjetno ni treba povedat, da si je mala do torka že premislila, da ne bo lev... Ampak si ni premislila v ponedeljek zvečer, ampak šele v TOREK ZJUTRAJ! Tik preden sta šli v vrtec! Zdaj pa naredi klovna v pol ure iz nič... No je uspelo, v vrtcu so bili celo čisto navdušeni, samo slikat je pa nisem več imela časa, ker se nam je že mudilo, da ne bi zajtrka zamudila... Mogoče jo letos še enkrat našemim v klovna in fotknem:)
 
No, letos pa vas čaka nekaj bolj modernega, čeprav še ostajamo pri živalih in kar se Lejle tiče dejansko v isti družini (biolog v meni ne da mira:D)... Ostanite priklopljeni:)

1 komentar:

katja pravi ...

hju..sta cort... pa ne vema la zato ker sta tvoji al mata toh hude kostime :-)