20 avgust 2012

Kosila

Čas bi že bil, da spet kaj pojemo, kajne? Poleti pašejo lahka, zelenjavna kosila... Tole dvoje je recimo pri nas veliki hit: kitajski rezanci z zelenjavnim vokom... To so jajčni rezanci, okrogle oblike, zadnjič sem gledala, kako jih znajo oni vlečt!!! Ne moreš verjet, poglejte na youtube-u! I tata bi sine (samo ne bi se pa tega učila 8 mesecev...)

 No, ampak zelenjavni vok znamo pa tudi mi naredit: bučke, korenje, paprike... kar pač imate od zelenjave (če ste bolj na meso, lahko dodate tudi na trakce ali kocke narezano meso, seveda) , popražite v olju, ki nima kakega močnega okusa in dobro zdrži temperaturo (navadno je original arašidovo olje) in na koncu prilijete še mešanico sojine omake, zelenjavne (ali mesne) juhe, začimb (recimo mešanica 5 začimb, če se vam ne da mešat - čeprav to je najbolj luštno!, recimo kurkuma,...), v tega sem vrgla še malo arašidovega masla in rižev kis, na koncu zgostite s škrobom, stopljenim v žlici vode.

In rotolo - to je zvitek iz testa iz testenin, polnjen z bučo in špinačno-rikotinio mešanico. To jed je delal Jamie Oliver, ko so ga opazili v dokumenarcu, recept je iz njegove knijge Jamiejeva Italija ali nekaj takega. Ko sem jo prvič delala, je bil najljubši alfa samček zelo skeptičen - buča pa špinača... ampak potem je bil navdušen in da to morava še kdaj jest! No, potem ko sem jo delala drugič, je že pozabil, da je to ta jed in spet čukasto gledal... in bil spet navdušen. No, takrat si je pa potem zapomnil in zdaj ve že vse: v kateri knjigi, pa koliko špinače rabiš,... in ker vsi in sploh vse že veste, da gre ljubezen skozi želodec... no, recimo, da rotolo kar dostikrat jemo;). Sploh letos, ker sta babi in deda lani pridelala ogromno buč:) In ja, še vedno so dobre!¨Počakajo, nič zmrznjene, nič obdelane, lepo počakajo:)

No, po italijanskemu kosilu se prileže italijanska sladica in ne more bit bolj italijansko kot tiramisu. Zdaj vse prave kulinaričarke bi me skalpirale, ker spušam surova jajca, dajem namesto mascarponeja večinoma skuto in puncama namesto kave z rumom kakav... Ampak dober je še vedno (nam še bolj;) in naju še vedno potegne gor (tira-mi-su=potegni me gor)!
Dober tek!

Ni komentarjev: