06 julij 2012

Dan državnosti

Ja, vem, je že bil, pa vsi so se kregali itd... Ampak da se ga praznovat tudi drugače, preverjeno;) Pa navsezadnje takale torta paše v tej vročini tudi ob nepraznikih, zato jo boste vseeno virtualno dobili (torej gledali), pa če vam je prav ali pa ne;)
Takole sem na našem večnem koledarju (ja, vem, tudi to še moram objavit, vas bo pač malo firbec dajal do tačas:D) označila dan državnosti, da ne bi pozabila, da ga po novem pri nas praznujemo:D:


A zakaj ga praznujemo? Ja, otroci morajo vedet, kaj so njihove korenine, naša skupna domovinska pripadnost itd itd itd... NIste nasedli, a ne?:D No, res je, nisva sicer neka (lokal) patriota, vendar pa je čisto, res čisto vsak razlog dober, da narediš takole pecivo:D.
In da ga lepo okrasiš s sadjem:) To bo res postalo tradicija, se mi zdi:) Kakavov biskvit, smetanovo-skutina krema, jagode (navadne, domače in gozdne) in borovnice... Ne moreš zafrknit!

Dober tek! Če se lahko politiki na dan državnosti kregajo, pa lahko tudi vi/mi praznujemo na druge dni, da jih zafrknemo nazaj, a ne?:D

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

pa TO je genialno!!! wow!!!
metulj333

N pravi ...

Še ena neverjetno domiselna kulinarično kulturno zavedna domislica od katere sem jaz še svetlobna leta oddaljena. Že ob fotki se mi cedijo sline. Srečo imajo tvoji.

N pravi ...

Joj, še ena prošnja. Če me spomin ne vara, pa me kar pogosto :-), si na RR omenila, da si mela nosečniško sladkorno. No, če imaš kakšne nasvete ali linke za sotrpinko - se priporočam. Hvala!

veri pravi ...

N, sem že takrat mislila objavit ideje za jedilnik, pa je bilo potem en kup drugega sranja vmes... No, hvala, da si me spomnila, bom izbrskala svoje ideje in jih lepo uredila, mogoče kaj še 1x skuham in poslikam in dobiš - upam, da pred tvojim rokom:D.