03 november 2011

Škratek in Rdeča kapica


Ja, vem, vem, skomercializiran praznik, tralala, vsi sovražite noč čarovnic, itd... Izvolite - ampak pri nas pa ne zamudimo nobene še tako blesave priložnosti za šemljenje - ja, imava pač dve mali punčki - ki sta se vrgli čisto po mamici, ki ji je pust najljubši praznik:) No, do pusta je še daleč, Lejla je v škratkasti fazi, Ronja mi že nekaj časa teži za Rdečo kapico... Pa še noč čarovnic - super izgovor - na delo, mami;)
Tole je naš škratek - kapica in rokavičke so iz Ottobre magasina, copatki so pa moj veleizum:D.
Kostumček za škratka je tak hit, da hoče še Ronja svojega... Upam, da se bo zadovoljna z belo rdečo varianto, ker sem porabila že skoraj celo rdečo flis-deko (malo debelejši kvalitetnejši flis - deka iz Ikee).Lejla seveda sanja o tem, da bo tako oblečena šla v vrtec... Na srečo ima vzgojiteljici z veliko mero smisla za humor - hvala za to:)
In tole je naša Rdeča kapica - tudi iz rdeče flis-deke in kroj je spet moja "pogruntavščina" (beri: nekaj, kar bo čim hitreje skupaj stalo, (ker otroci uletavajo vsakih 5 min., če je sreča) v obliki plaščka, ki ga nosi rdeča kapica v slikanici;)
No, če ne marate noči čarovnic ali vas ovira to, da je že mimo (mojih malih niti ne;), si lahko idejo prihranite za pusta;).

3 komentarji:

Biljana pravi ...

Dobr si tole ščarala, prava coprnica:) Ja, pusta se tudi pri nas šemimo (no, vsi razen atija), za noč čarovnic pa ne. Mi je pa vseeno fino ker se otrokom pač dogaja.

Anonimni pravi ...

Superca, Ronja čista rdeča kapica;) Face male <3 Mami pa res hiper, ti ne zmanjka idej, se bo treba kaj dobit v mestu, zdaj že laufamo neki časa. Pozdravček vsem, Biljana tudi tebi, se ti kaj kolca?

Anonimni pravi ...

tole je super! :) da ne govorim o kostkotih - super sta! :D
metulj333