23 januar 2011

Zvezdica zaspanka

 Ja, zdaj je pa res že skrajni čas, da objavim spet nekaj "ustvarjalnega", ne? No, tole smo zadnjič naredile na njuno željo, seveda: Zvezdico zaspanko. Sam dizajn je iz ene zelo fajn knjige: Lutke iz domače delavnice (ne, ne dobim nobenih procentov, res se mi zdi fajn knjiga - in to piše človek, ki ne mara lutkovnih predstav in gledat lutk, kako jih s skrajno afektiranimi glasovi kao animirajo ljudje, ki se jih vidi (to me je motilo že, ko sem bila otrok) - no, sem se navadila, ker jih imata moji punci radi, kaj pa naj;)... rada pa delam lutke, od nekdaj, to pa ja;). Torej smo naredile eno zelo preprosto, ampak čisto luškano lutko:

Animirala jo je pa v glavnem kar Ronja, hehe. Afektirani glasovi od malčkov so luškani - samo na odraslih se slišijo trapasto;)

PS: Naj mi lutkarji ne zamerijo - vem, da je to tudi umetnost, vem, da se je tudi tu treba potrudit, bila sem v lutkovnem krožku,... samo pač sama nikoli nisem padala na lutke (v krožku sem bila, ker je pač bil na voljo, pa me je zanimalo, kako je, čeprav nisem za lutke - probam vse;) Skratka: različni smo - kot vidite svoje averzije ne prenašam v naslednje generacije, hehe;)

Ni komentarjev: