19 september 2012

Morski pajacek za Svita

Punci sta dobili oblekici in zdaj mora tudi Svit kaj novega dobit, ne? Aja, saj res, morala bi ga zignorirat, ker je tretji, pa še fantek je, tako da sploh ne rabi oblekic:D - to je zafrkancija na vse tiste anekdote, kako pri 3. otroku "ne kompliciraš" več;). Ampak jaz sem pač komplicirana mama in bom komplicirala pri vseh, pa če bi jih mela deset - ni mi pomoči:D - torej dobi tudi on pajacka, okidoki?;)

In takile pajacki so dejansko zelo praktični - s kratkimi rokavi in dolgimi hlačami, jih pa redko vidiš v trgovini (midva sploh, iz enostavnega razloga, ker sva zelo redko v trgovini, še redkeje pa v taki, ki bi prodajala tekstil:D)... Kroj je skombiniran iz 3 drugih pajackov, večinoma pa improliga.

Zadevo sem sešila na navaden šivalni stroj (star in nič strašno posebnega) z dvojno iglo in kot vidite tudi da opravi svoje delo prav lepo:) Ni to čisto isto kot coverlock (uberdeck, rečite, kakor hočete; moj je Janomček, tako mu je ime), ampak vseeno ni slabo.

Aja, kaj je zdaj tako "posebnega" na tem pajacku? Nič takega, samo blago sem sama potiskala s štampiljkami iz krompirja:)
Imeli smo točno 2 mala majcena krompirčka, ki sem ju hranila v ta namen (ostalo smo požrli;) in zato sem lahko naredila samo 4 različne tibice...


Ampak ko jih skombiniraš, se pomanjkanje raznolikosti niti ne opazi prehudo, ne?;)

Aja, kako se  pajacek zapenja? S tistimi drukerčki za prišit - na slikici spodaj se vidi, kako izgleda to iz zunanje strani. Rajši imam sicer "normalne" drukerčke, ki jih s kleščami ali kladivom prisiliš v sodelovanje, ampak na morju pač nimaš dostopa do vsega in sem bila presrečna, da sem te našla še iz časov naših babic (in ne, NE pretiravam! Majo datum gor odtisnjen na papirčku, na katerem so bili nekoč davno prodajani:))

Še en detajl: temu se reče ovratnik na pismo ali nekaj takega - ker se preklopi kot pismo - na ta način lahko otroku zvlečeš čez glavo nekaj, kar mu ne bo padalo čez rame in ti vseeno ni treba še drukerjev na ramah zapenjat (in prišivavat, če imaš take drukerje za prišit, kar je sploh bonus, hehe)
 
 Tako, tudi Svit je ves nov na poti domov (pa še rima se, hehe):
Naslednjič pa nadaljevanje krompirjevega štemplanja - oz. kaj se zgodi, če se ti deca zbudijo in te dobijo s krompirjem v roki, kako štempljaš po pajacku... "Mamiiii, jaz tudiiiiii!!!"

5 komentarjev:

mateya pravi ...

matr je mali luškan. pa arijski - wth? k od poštarja ;D XP

veri pravi ...

Hehe, res je arijc:D. Poštarji so pri nas vsi črni:D. Sicer pa vsi pravijo,da je izrezan oči, ki je tudi blond, modrook, itd..., da pri tem pa nisem mela prava glasanja:D, tak da ga zdaj kliče Mini Me:D.

mateya pravi ...

pa sej ni tok blond? jaz se ne spomnim da bi bil tok bel v lase.. a sem sklerozna? O.o

veri pravi ...

Je blondek, je:) Res pa smo bili vmes na morju, ampak kolikor vem, je od začetka pšeničnolasi mali princ:).
Tak da... ne vem, te roza daje;) (najboljša bolezen: nič ne boli, pa vsak dan kaj novega zveš;).

veri pravi ...

Al misliš lubija? No, on ima strokovno gledano "mišje sive" lase, smo meli na faksu ene barvne lestvice pri vajah in je njegova barva to:D. Sicer so te lestvice hecne: po nemški sem mela jaz črne lase, po češki pa blond, sem pa rjava:D.